خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده استقلال و پیکان 24 بهمن 1401

پخش زنده استقلال و پیکان 24 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته بیستم لیگ برتر رویارو خواهند شد.

تیم‌های استقلال و پیکان، امروز و از ساعت 14:00 به مصاف هم می‌روند. این بازی روز گذشته به خاطر شرایط بد جوی لغو و به امروز موکول شد. برای تماشای پخش زنده بازی استقلال و پیکان 24 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال استقلال و پیکان 24 بهمن 1401

پخش زنده استقلال و پیکان 24 بهمن 1401

استقلال در بازی با پیکان به دنبال چهارمین برد متوالی‌اش در هفته‌های اخیر است. پیکان و استقلال در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که تیم ریکاردو ساپینتو در چند هفته اخیر، شرایط خوبی داشته و امیدوار است بتواند پیکان را هم شکست دهد تا هم‌امتیاز سپاهان صدرنشین و پرسپولیس شود. البته که تفاضل گل استقلال از این دو تیم کمتر است و استقلال برای رسیدن به رتبه دوم جدول باید 4 گل به پیکان بزند.

البته که استقلال کار راحتی برای بردن پیکان ندارد چرا که شاگردان حسینی، در سه هفته گذشته شکست نخورده‌اند و امیدوارند که بتوانند از استقلال هم امتیاز بگیرند. این وسط یکی از بازیکنانی که برای دیدار با استقلال انگیزه بسیار زیادی دارد، شرزود تمیروف است که هفته گذشته شادی رونالدویی‌اش حسابی سوژه شد و قطعا این مهاجم ازبکی، خیلی دوست دارد که به استقلال هم گل بزند.

قرار بود این بازی در کرج برگزار شود اما پیکان در ورزشگاه خالی از تماشاگر پاس از حریفش میزبانی خواهد کرد. در هفته گذشته، پیکان با نساجی به تساوی 1-1 رسید و استقلال با نتیجه 1-3 از سد نفت مسجدسلیمان گذشت. در جدول رده‌بندی پیکان 21 امتیازی در رده دوازدهم قرار دارد و استقلال 36 امتیازی تیم سوم جدول است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا