خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نقوی حسینی عقب نشست آخوندی رضایت داد

عباس آخوندی وزیر راه دولت حسن روحانی، پس از انتشار اظهارات امروز سید حسن نقوی حسینی مبنی بر اشتباه بودن ادعایش درباره‌ی آخوندی، در یادداشتی با عنوان «روزی که اسرار بر ملا می‌شود»، رضایت داد تا پرونده‌ی شکایتش از نقوی حسینی بسته شود.

آقای آخوندی در اینستاگرام خود نوشت:

«متن اعتراف سید حسن نقوی حسینی در گفتگو با انصاف نیوز 24/11/1401: «من در آن برنامه از تعارض منافع چند وزیر صحبت کردم که یکی از آنها آقای عباس آخوندی وزیر راه سابق بود که مطابق اطلاعاتی که در آن زمان به من رسیده بود، ایشان شرکتهای مختلفی در زمینه راه و ساختمان داشته و خودشان هم وزیر راه و شهرسازی بودند و شرکت های وزیر با وزارتخانه خودش قرارداد می‌بستند، بنده هم بر اساس همان اطلاعات این مطالب را بیان کردم ولی بعدا ایشان گفت من اصلا شرکت ندارم و هیچ سهمی هم در هیچ شرکتی ندارم و قراردادی هم نبسته‌ام. بنده هم بررسی کردم و دیدم ایشان نه شرکتی دارد و نه قراردادی بسته است. متاسفانه آن زمان اخبار نسبت داده شده به آقای آخوندی نادرست بود».

سید حسین نقوی حسینی نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی در سال 1395 در گفتگو با برنامه رودررو گفته‌بود: «وزیری که 130 شرکت دار، این وزیر یک وزارتخانه میخواهد که شرکت‌های خودش اداره کند. آقای آخوندی شرکت‌های مختلفی دارد، در حوزهی راهسازی هم داد و وزیر راهه. شرکت‌هاش با خودش قرارداد می‌بندند».

و این هم متن یادداشت امروز من به وکیل حقوقی‌ام: جناب حسینی

سلام
به پیوست لینک مصاحبه آقای نقوی حسینی را برایتان ارسال می‌کنم. با توجه به اظهارات ایشان، هر چند در پایان عذرخواهی ننموده‌اند، لطفا در دادگاه به وکالت از اینجانب حضور پیدا کنید و رضایت داده و شکایت را فیصله دهید. امید که تلخی این تهمت‌های بی‌اساس و ناروا که امروز ایشان اعتراف کرده‌اند و متاسفانه به‌صورت میلیونی پخش شد، بخشی از بار گناه مرا در روز جزا کم کند و در بارگاه حضرت احدیت در روز قیامت روسفید باشم که او بهترین داور است.
با سپاس
عباس آخوندی

حقیقت همیشه در پرده باقی نمی‌ماند لیکن، آب رفته کی به جوی باز می‌گردد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا