خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توصیه‌ی آقاتهرانی به احمدی‌نژاد: من بودم پای آقا را می‌بوسیدم

دبیر‌کل جبهه پایداری، وظیفه احمدی نژاد را «قدردانی از نصیحت دلسوزانه رهبری» دانست و گفت:‌ اگر بنده جای او بودم، پای آقا را می بوسیدم و از این که رهبر انقلاب این گونه از روی خیرخواهی، باعث نجاتم شده است؛ قدردانی لازم را از ایشان به عمل می آوردم.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از سایت رسا،‌ این نماینده ی سابق مجلس در حاشیه ی همایش دفاع مقدس در مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل (ع) با اشاره به توصیه اخیر رهبری به احمدی نژاد،‌ این موضوع را در برای وحدت و اتحاد کسانی که «نیروهای انقلابی» خوانده است برشمرد و گفت:‌

– توصیه رهبر انقلاب باعث شد تا دوگانگی و دوقطبی میان نیروهای حزب اللهی و جریان انقلابی از بین برود چرا که با ورود آقای احمدی نژاد به عرصه انتخابات،آسیب بزرگی متوجه  این جریان می شد.

– دوقطبی به وجود آمده میان جریان انقلاب که دوران ریاست جمهوری گذشته را به دو دوره؛ شش سال اول و دو سال آخرتقسیم کرده بودند و طرفداران خاص خود را نیز داشت، با ورود رییس جمهور سابق به عرصه انتخابات شدت و قوت بیشتری می یافت که این مسأله می توانست اتحاد میان نیروهای انقلاب را دچار آسیب جدی کند.

– آقای احمدی نژاد باید این موضوع را قدر بداند و سکوت نکند چرا که در صورت سکوت او، عده ای که به دنبال فرصتی برای آتش ریزی هستند، بازهم به کارهای خود ادامه داده و به اختلاف افکنی های می پردازند.

– در واقع، رهبری همه را نجات دادند و ما باید قدردان ایشان باشیم که با دلسوزی، ‌راه را برای ما ترسیم می کنند و دعا کنیم که این خیرخواهی را هیچ گاه از ما دریغ نکنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. واقعا حیف شد.کاش شرکت میکرد تا یه فرصتی میشد کارنامه اعمالش رو میدادن دست خودشو و کسانی که باهاش هم نظر بودند و مثل کوه پشتش وایساده بودند. رای هم نمیاورد، چون دوران وعده پرداخت یارانه به سر اومده و اصلا امکان مطرح کردن اینو نداشت. بعضیا خوشحالند که احمدینژاد منع شد ولی واقعا فرصت خوبی بود برای مطرح کردن خیلی موضوعات و روشن کردن خیلی مسائل.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا