خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ابلاغ کلیات «عفو عمومی دانشگاهیان» به رؤسای دانشگاه‌ها

در پی فرمان عفو اخیر رهبری انقلاب، کلیات «عفو عمومی دانشگاهیان» به رؤسای دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

به گزارش فارس، متن کامل نامه‌های مرتبط با این موضوع به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر محترم علوم،‌ تحقیقات و فناوری

سلام‌علیکم

با احترام و عرض تبریک ایام و اعیاد پرخیر و برکت ماه رجب و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همانگونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با درخواست عفو و تخفیف مجازات کثیری از متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر از سوی ریاست محترم قوه قضائیه موافقت فرمودند. بر این اساس ضروری می‌نماید در صورت صلاحدید با دستور جنابعالی،‌ معاونان و مسؤولان محترم وزارتی و رؤسای محترم دانشگاه‌های سراسر کشور تلاش مضاعفی را برای بهره‌مندی دانشجویان و استادان متهم و محکوم از رأفت و تدبیر معظم‌له با هماهنگی‌های بیش از پیش با مسؤولان محترم قوه قضائیه و رؤسای محترم دادگستری در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف بنمایند و از سوی دیگر موضوع رأفت و بخشش مذکور را به احکام انضباطی دانشگاه‌ها نیز تعمیم دهند.

بدیهی است این معاونت تمامی ظرفیت‌های کارشناسی و حمایتی خود را برای تحقق این مهم فعال خواهد نمود. مساعدت جنابعالی موجب کمال تشکر و امتنان خواهد بود.

با آرزوی توفیق

عبدالحسین کلانتری

معاون فرهنگی و اجتماعی»

براساس این گزارش، این نامه سبب شد که با موافقت وزیر علوم تحقیقات و فناوری نامه‌ای به رؤ‌سای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی ارسال شود که براساس آن با هماهنگی‌ روسای دانشگاه‌ها بیش از پیش با مسؤولان قوه قضائیه و رؤسای دادگستری در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف، رأفت و بخشش مذکور به احکام انضباطی دانشگا‌ه‌ها نیز تعمیم یابد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

« رؤ‌سای محترم دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی

سلام‌علیکم

با احترام و عرض تبریک ایام و اعیاد پرخیر و برکت ماه رجب سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در پی موافقت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با عفو و تخفیف مجازات کثیری از متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر این معاونت نیز طی مکاتبه‌ای به شماره 339662 تاریخ 1401.11.17 با وزیر علوم مبنی بر تسری آن و تخفیف برای بهره‌مندی دانشجویان و استادان متهم و محکوم از رأفت و تدبیر معظم‌له با هماهنگی‌های بیش از پیش با مسؤولان محترم قوه قضائیه و رؤسای محترم دادگستری در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف و نیز تعمیم موضوع رأفت و بخشش مذکور به احکام انضباطی دانشگا‌ه‌ها نموده است. لذا مطابق موافقت و دستور مقام عالی وزرات «بسمه‌تعالی، جناب آقای دکتر کلانتری، احتراما، جهت اقدام» خواهشمند است مقدمات اجرای تدبیر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در دانشگاه را فراهم نمایید.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا