خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده الاتحاد کلبا و العین 28 بهمن 1401

پخش زنده الاتحاد کلبا و العین 28 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در حساس‌ترین بازی هفته هفدهم رویارو می‌شوند.

تیم‌های الاتحاد کلبا و العین امارات امروز از ساعت 17:00 به وقت ایران و به میزبانی الاتحاد در حساس‌ترین بازی هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر امارات به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی الاتحاد کلبا و العین 28 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال الاتحاد کلبا و العین 28 بهمن 1401

پخش زنده الاتحاد کلبا و العین 28 بهمن 1401

العین که زمانی غول یکه‌تاز فوتبال امارات بود و هر سال با قهرمانی پا به رقابت‌های آسیایی می‌گذاشت تا برای جام آسیایی بجنگد، این سال‌ها کمی افول کرده و حالا با 31 امتیاز در رده پنجم جدول جای گرفته است. آن‌ها البته فرم خوبی دارند و در هر 5 بازی آخرشان پیروز شده‌اند.

شاگردان فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا هم با وجود نمایش‌های عموما چشم‌نواز و درخشان‌شان، این روزها وضع خوبی ندارند و با 24 امتیاز در جایگاه هشتم جدول جای گرفته‌اند. در 5 بازی آخر هم 2 شکست، 2 برد و یک تساوی سهم الاتحاد کلبا بوده است.

گفتنی است که در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 9 بار العین پیروز بوده و 3 بازی به تساوی انجامیده تا الاتحاد کلبا یک شکست‌خورده مطلق برابر العین باشد. برای تماشای پخش زنده بازی الاتحاد کلبا و العین 28 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا