خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده النصر و التعاون 28 بهمن 1401

پخش زنده النصر و التعاون 28 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته هفدهم لیگ عربستان رویارو خواهند شد.

تیم‌های النصر و التعاون، امروز و از ساعت 18:30 به وقت ایران، در چارچوب هفته هفدهم پرو لیگ عربستان به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی النصر و التعاون 28 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال النصر و التعاون 28 بهمن 1401

پخش زنده النصر و التعاون 28 بهمن 1401

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر عربستان که حالا با حضور رونالدو در النصر، جذابیت خاصی برای فوتبالدوستان و رسانه‌های خارجی یافته است، النصر امروز میزبان التعاون است. النصر که در حال حاضر با 37 امتیاز اما با یک بازی کمتر از الاتحاد 40 امتیازی و صدرنشین و الشباب رده دومی عقب است به برد در این بازی نیاز مبرمی دارد.

یاران رونالدو در 5 بازی آخر خود دو برد، دو تساوی و یک شکست داشته‌اند و در جریان تقابل هفته گذشته النصر و الوحده، رونالدو که هنوز در پیراهن النصر پایش به گلزنی باز نشده بود پوکر کرد تا اولین پوکر تاریخ لیگ عربستان ثبت شود.

التعاون رده پنجمی و 30 امتیازی اما تیم دست و پا بسته‌ای نیست و اتفاقا در سالیان اخیر حتی از نمایندگان خوب عربستان در لیگ قهرمانان آسیا هم بوده است. آن‌ها در 5 بازی آخر خود دو برد، دو شکست و یک تساوی ثبت کرده‌اند.

در تقابل‌های این دو تیم در سالیان اخیر، 12 بار النصر پیروز شده و 5 بار التعاون، 2 بازی هم مساوی شده است. در 5 تقابل آخر دو تیم هم دو برد برای التعاون و سه برد برای النصر ثبت شده است. برای تماشای پخش زنده بازی النصر و التعاون 28 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا