خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آرسنال و استون ویلا 29 بهمن 1401

پخش زنده آرسنال و استون ویلا 29 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته 24ام لیگ رویارو خواهند شد.

تیم‌های آرسنال و استون ویلا امروز و از ساعت 16:00 به وقت ایران در ویلاپارک و در چارچوب هفته 24 ام لیگ برتر جزیره به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و استون ویلا 29 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آرسنال و استون ویلا 29 بهمن 1401

پخش زنده آرسنال و استون ویلا 29 بهمن 1401

آرسنال 51 امتیازی و رده دومی گرچه یک بازی کمتر از سیتی دارد اما بالخره و با شکست 3 بر 1 در ورزشگاه خانگی، صدر جدول را تسلیم سیتی کرد. آن‌ها امروز باید به مصاف استون ویلای رده یازدهمی و 28 امتیازی بروند.

آرسنال آرتتا مشخصا با بحران مواجه شده و اساسا در مدت اخیر نتایج خوبی کسب نکرده به شکلی که تیم سرحال آرتتا در 5 بازی آخر خود سه شکست، یک تساوی و تنها یک برد کسب کرده است. حالا حتی استون ویلا با سه شکست و دو برد در 5 بازی آخرش وضع بهتری نسبت به آرسنال دارد.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، آرسنال 15 بار پیروز شده و استون ویلا 5 بار. 1 بازی هم مساوی شده است. در 5 تقابل آخر دو تیم هم سه برد برای آرسنال و دو برد برای استون ویلا ثبت شده است. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و استون ویلا 29 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا