خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بایرلورکوزن و ماینتس 30 بهمن 1401

پخش زنده بایرلورکوزن و ماینتس 30 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در هفته 21 ام بوندسلیگا رویارو می‌شوند.

تیم‌های بایرلورکوزن و ماینتس امشب و از ساعت 22:00 به وقت ایران در هفته بیست و یکم بوندسلیگا در بای آرنا به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی بایرلورکوزن و ماینتس 30 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بایرلورکوزن و ماینتس 30 بهمن 1401

پخش زنده بایرلورکوزن و ماینتس 30 بهمن 1401

لورکوزن رده نهمی و 27 امتیازی که در مدت اخیر با ژابی آلونسو از روند ضعیف ابتدای فصل فاصله گرفته، این هفته با کامبک عجیب موناکو در بای آرنا در لیگ اروپا در آستانه حذف قرار دارد و در فرانسه باید پیروز شود. آن‌ها امشب به مصاف ماینتس رده دوازدهمی و 26 امتیازی می‌روند.

دو تیم در 5 بازی آخر خود هر یک سه شکست و دو برد کسب کرده‌اند و فرم کاملا یکسانی دارند اما طبیعتا ماینتس در بازی امشب شانس کمتری دارد.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، لورکوزن با 14 برد در برابر 8 برد ماینتس دست بالا را دارد. 3 بازی هم به تساوی انجامیده است. در 5 تقابل آخر دو تیم هم سه برد برای لورکوزن، یک برد برای ماینتس و یک تساوی ثبت شده است. برای تماشای پخش زنده بازی بایرلورکوزن و ماینتس 30 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا