خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فولاد و الفیصلی 1 اسفند 1401

پخش زنده فولاد و الفیصلی 1 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رویارو خواهند شد.

تیم‌های فولاد خوزستان ایران و الفیصلی عربستان امروز و از ساعت 18:30 به وقت ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی فولاد و الفیصلی 1 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال فولاد و الفیصلی 1 اسفند 1401

پخش زنده فولاد و الفیصلی 1 اسفند 1401

تیم فولاد خوزستان وضعیت خوبی در لیگ ایران ندارد. آنها در رده نهم جدول قرار دارند و امتیازهای بسیاری را از دست داده‌اند. این تیم در 5 بازی آخر خود 1 پیروزی، 1 تساوی و 3 شکست را تجربه کرده است. با این حال، باید امیدوار بود؛ چرا که تیم الفصیلی نیز وضعیتی مشابه فولاد دارد.

تیم الفیصلی در 5 بازی آخر خود 1 پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست را تجربه کرده است و همانند فولاد وضعیت خوبی ندارد. آن‌ها سال گذشته از لیگ برتر عربستان به سطح دوم فوتبال این کشور سقوط کردند و حالا از لیگ دو نماینده عربستان در آسیا هستند! از همین رو، بسیاری امیدوارند تا تیم فولاد به عنوان نماینده فوتبال ایران بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد. برای تماشای پخش زنده بازی فولاد و الفیصلی 1 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا