خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیش‌فروش 37 میلیون دلاری پژو 207 در بورس کالا [+تکمیلی]

سرویس اقتصادی، انصاف نیوز: شرکت ایران‌خودرو، 10 هزار دستگاه پژو 207 دستی را فردا در بورس کالا عرضه می‌کند. قیمت هر دستگاه 185 میلیون و 500 هزار تومان و موعد تحویل، آخر خرداد ماه سال آینده اعلام شده است.

به گزارش انصاف نیوز، در اطلاعیه شرکت ایران‌خودرو آمده است در این سری، پژو 207 با دنده دستی و سقف فلزی و با قیمت پایه 185 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می‌شود.

قیمت پژو 207 صفر در بازار بین 570 تا 600 میلیون تومان در نوسان است و مدل دنده اتوماتیک، بسته به سایر امکانات در مرز یک میلیارد تومان داد و ستد می‌شود.

ارزش پیش‌فروش 10 هزار دستگاه پژو 207 دستی بر اساس قیمت دلار در بازار آزاد بیش از 37 میلیون دلار است و با توجه به احتمال افزایش نرخ فروش به حدود دو برابر رقم پایه، شرکت ایران‌خودرو احتمالا بالغ بر 60 میلیون دلار از این عرضه عایدی خواهد داشت.

مروری بر تجربه تولید در کارخانه‌های صنعتی جهان نشان می‌دهد تزریق منابع مالی چند ده میلیون دلاری، گاه به عنوان نقاط عطف فعالیت شرکت‌ها، حجم و کیفیت تولید آنان را متحول و برندشان را به محصول برتر زمان خود تبدیل کرده است. در تجربه ایران، وام چند میلیون تومانی بانک اعتبارات صنعتی به کفش ملی، این نشان تجاری را به برند برتر تولید کفش کشور تبدیل کرد و وام چند میلیون تومانی بانک ملی به شرکت پارس الکتریک در نیمه دوم دهه 1340، این کارخانه را به سطحی ارتقا داد که توانست با شرکت توشیبای ژاپن و گروندیک آلمان وارد مذاکره و شراکت شود.

حال باید دید ایران‌خودرو با در اختیار گرفتن 37 تا 60 میلیون دلار، فقط از پیش‌فروش یکی از محصولات خود، می‌تواند در جهت ارتقا کیفیت خودروهایش حرکت کند یا همچنان باید منتظر «اصلاح قیمت‌ها» برای کاهش زیان انباشته چند ده هزار میلیارد تومانی خود باشد؟

تکمیلی: رقم پیش‌فروش از 98 میلیون دلار فراتر رفت

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی «کالا خبر»، در عرضه امروز (سه شنبه دوم اسفند 1401) پژو 207 دستی، قیمت هر دستگاه از قیمت پایه 185 میلیون و 500 هزار تومان به 493 میلیون و 400 هزار تومان افزایش یافت و در این قیمت، ثبت سفارش 10 هزار دستگاه پژو با وعده تحویل خرین روز بهار سال آینده انجام شد.

بر اساس این گزارش، تعداد تقاضا، بیش از 4 برابر میزان عرضه بود و 44 هزار و 379 درخواست خرید پژو 207 ثبت شد.

با رقمی که امروز برای پژو 207 در بورس کالا ثبت شد، عایدی ایران‌خودرو از پیش‌فروش 10 هزار دستگاه از این خودرو با دلار 50 هزار تومانی، از 98 میلیون دلار فراتر رفت.

انتهای پیام   

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دزدی در روز روشنه

    تو همه کشورها بروزترین خودروهای ۲۰۲۳ رو اقساطی میدن به مردمشون ولی مردم ایران مجبورن این آشغال های ایرانخودرو و سایپا رو بخرن . اونم نه تحویل فوری . پول بدی بعد ۴ ماه بهت ماشین بدن . حالا اگه لطف کنن و سر موقع تحویل بدن .

    داریم به کجا میریم ☹☹

    13
    2
  2. با سلام وصلوات بر شهیدان
    من بعنوان یک رزمنده وجانباز وبرادر شهید چنانچه اعمال ما باعث شده تا مسولین بی لیاقت در مسند مسولیت نشینند واینگونه پا را بر گردن مردم نهند .از کرده خود پشیمان واز مردم زجر کشیده معذرت میخواهم.
    چه زجرها کشیدیم وچه میبینیم.پولدار پولدارتر وضعیف ضعیفتر میشود.

    11
    2
  3. یک حساب سرانگشتی فقط ۵هزار میلیاد تومان برای یه محصول ۲۰۷ برای چهار ماه از جیب ملت رفت تو حساب ایران خودرو ۷۵ میلیون فقط مالیاتشه به غیربیمه وپلاک چجوری ۵۰۰ قیمت زدن ملت

  4. انصافا گناه ما چیه،تاکی باید سرمونو زیر برف نگه داریم،بعد بگید تحریم هستیم چرا نمیزارید قشر متوسط جامعه برای خریدن بی‌دردسر خودرو خریدشو کنه،با هزارتا بدبختی وام ۱۸درصد میگیریم که ی خودرو بی کیفیت به قیمت فرد یا هندای ژاپن وخودروهای اروپایی از کارخونه بگیریم ولی از یک طرف دلالان واز طرف دیگه پول داریی که سهام داران هردو شرکت خودروساز هستند و با رشوهایی که به کارکنان دولت ونمایندگان مجلس می‌دهند نمیزارند تا قشر متوسط کشورمون ی خودرو صفر بگیره،بخدا ماهم دل داریم آرزو داریم بچهامون دوست دارند خودرو داشته باشیم،ولی من کارگر شب روز دعا میکنم که کسانی که باعث بانی این کارند خداکنه هروزشون خون گریه کنند،وآقای رئيس این بود وعده‌هایی که به مردم دادی این بود عدالتت واقعا متاسفم برای کشورم که یک آدم پاک ودلسوز طوی دولتش نیست.خواهش ميکنم حرف های ما را به گوش مسئولینی که هنوز آدم درست هست برسانید، باتشکر جلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا