خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده سپاهان و پرسپولیس 3 اسفند 1401

پخش زنده سپاهان و پرسپولیس 3 اسفند 1401 با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران رویارو می‌شوند.

تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران امروز و از ساعت 15:00 در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند. این نخستین دیدار با تماشاگر دو تیم بعد از 6 بازی است. برای تماشای پخش زنده بازی سپاهان و پرسپولیس 3 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال سپاهان و پرسپولیس 3 اسفند 1401

پخش زنده سپاهان و پرسپولیس 3 اسفند 1401

دیدار سپاهان و پرسپولیس تحت تاثیر انگیزه سرمربیان دو تیم برای پیروزی در این بازی بسیار حساس برگزار خواهد شد. حساس‌ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، فردا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد جایی که سپاهان امیدوار است بتواند بعد از سالها، پرسپولیس را در خانه شکست داده و ژوزه مورایس در دومین تقابلش با یحیی گل‌محمدی، برنده جدال با او باشد.

آنطرف میدان، یحیی گل‌محمدی که بعد از بازی با هوادار و شکست به این تیم، سوژه نقدهای مختلفی شده بود، امیدوار است با پیروزی مقابل سپاهان، نه تنها یک برد فوق‌العاده مهم را کسب کند بلکه جواب محکمی به آنهایی بدهد که شایعه کرده‌اند سرمربی پرسپولیس در صورت باخت به سپاهان، از سمتش کناره‌گیری خواهد کرد.

نکته مهم اینکه بعد از آن دیدار معروف برگزارنشده! سپاهان و پرسپولیس در اصفهان، این اولین مسابقه‌ای است که هواداران دو تیم امکان حضور در ورزشگاه را دارند و تا این لحظه که قرار است طبقه اول ورزشگاه در اختیار تماشاگران دو تیم قرار بگیرد.

گفتنی است که در مرحله قبلی سپاهان با نتیجه 0-3 سایپا را شکست داد و پرسپولیس هم در ضربات پنالتی از سد ون پارس اصفهان گذشت. برای تماشای پخش زنده بازی سپاهان و پرسپولیس 3 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا