خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فینال لیگ قهرمانان آفریقا 2022 ؛ الاهلی مصر و وداد کازابلانکا

امشب دو تیم الاهلی مصر و وداد کازابلانکا در فینال جام باشگاه‌های آفریقا به مصاف هم می‌روند. پخش زنده فینال لیگ قهرمانان آفریقا 2022 را با ما ببینید.

الاهلی مصر، پرافتخار‌ترین تیم تاریخ قاره آفریقا و یکی از پرافتخارترین تیم‌های باشگاهی جهان امشب بار دیگر در فینال لیگ قهرمانان به مصاف ویداد کازابلانکا می‌رود. برای پخش زنده فینال جام باشگاه های آفریقا 2022 با ما همراه باشید.

پخش زنده فینال لیگ قهرمانان آفریقا 2022

الاهلی مصر که در گروه خود دوم شد، در یک چهارم نهایی توانست نماینده دیگر کازابلانکا؛ راجا کازابلانکا را حذف کند و به نیمه‌نهایی برسد. در این مرحله الاهلی ستیف الجزایر را از پیش رو برداشت و به فینال رسید.

وداد کازابلانکا نماینده مراکش نیز که به عنوان تیم اول گروه چهارم از گروه خود صعود کرد در راه صعود به فینال بر نمایندگان الجزایر و مراکش غلبه کرد و به فینال رسید. الاهلی در 5 بازی آخر خود 2 پیروزی و 3 تساوی داشته است و وداد هم 3 پیروزی و 2 تساوی ثبت کرده است.

دو تیم پیش از این 10 بار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن 4 پیروزی برای الاهلی و 2 پیروزی برای وداد بوده است. 4 بازی هم به تساوی انجامیده است. برای تماشای فینال لیگ قهرمانان آفریقا 9 خرداد 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فینال لیگ قهرمانان آفریقا 9 خرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا