خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سنگرساز بی‌سنگر، آواره مونده معطل!

تجمع کارمندان جهاد کشاورزی در میدان پاستور

صبح امروز، چهارشنبه، جمعی از کارمندان و بازنشستگان جهاد کشاورزی در میدان پاستور تهران برای بازپس گرفتن زمین‌هایشان در مرادآباد پونک که 30 سال پیش به واسطه‌ی همین سازمان خریده‌اند تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، تجمع‌کنندگان می‌گویند که این زمین‌ها را سی سال پیش خریده بودند و حتی سند تک برگ نیز دریافت کرده‌‌اند اما سال‌هاست که نتوانسته‌اند به دلیل ارتفاع زیاد اجازه‌ی ساخت‌وساز در این زمین‌ها را بگیرند.

گلایه‌ی معترضین این بود که چرا برخورد قانون با آن‌ها و ساخت‌و‌ساز دانشگاه آزاد یا سایر ارگان‌ها متفاوت است. یکی از تجمع‌کنندگان می‌گفت در سوهانک هم به زمین‌های جهادی‌ها اجازه‌ی ساخت‌و‌ساز نمی‌دهند اما در ارتفاع بالاتری سپاه ساخت و ساز انجام داده است.

حتی امکان خرید و فروش این زمین‌ها برای مالکینشان وجود ندارد. تنها پیشنهادی که در مقابل به آن‌ها داده بودند زمین‌هایی در ازای این زمین‌ها در جای دیگری از شهر بوده که آب و برق در حوالی ان وجود ندارد و ارزش آن‌ها بسیار کمتر از ارزش زمین‌هایی است که خریداری کرده‌اند.

یکی از معترضین که ادعا می‌کرد دوستان نزدیکی در مجلس دارد می‌گفت با پیگیری از طریق آن‌ها تلویحا متوجه شده است که مشکل قوانین نیست؛ دولت این زمین‌ها را به دلیل کیفیت آن‌ها برای خودش و افراد نزدیکش می‌خواهد به همین دلیل اجازه‌ی ساخت و ساز به دیگران را نمی‌دهد.

پلیس از ابتدا در کنار تجمع بازنشستگان این سازمان حاضر شد. معترضین در شعارهایشان رئیس دولت را خطاب قرار می‌دادند و او را دروغگو می‌خواندند. شعارهای آن‌ها از وجود یک مافیا نیز حکایت داشت. معترضین که کارمندان جهاد کشاورزی بودند در شعارهایشان با اشاره به اصطلاحی که امام خمینی در اوایل انقلاب در مورد آن‌ها به کار برده بود نیز از این شرایط گله می‌کردند: سنگرساز بی‌سنگر، آواره مونده معطل!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مافیا که ماشاا… در کشور کم نداریم همین مشکل را بازنشستگان آموزش و پرورش فارس هم دارند
    فقط مونده برای راه رفتن و دستشویی رفتن مردم مافیا شکل بگیره که آنهم احتمالاچند سالی دگر خواهیم دید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا