خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اینتر و بولونیا 7 اسفند 1401

پخش زنده اینتر و بولونیا 7 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته 24ام سری آ‌ رویارو خواهند شد.

تیم‌های اینتر میلان و بولونیا امروز و از ساعت 15:00 به وقت ایران در هفته بیست و چهارم سری آ در ورزشگاه رناتو دلارا به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی اینتر و بولونیا 7 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال اینتر و بولونیا 7 اسفند 1401

پخش زنده اینتر و بولونیا 7 اسفند 1401

اینتر رده دومی و 47 امتیازی که بار دیگر در تعقیب یک صدرنشین است، این فصل اختلاف قابل توجهی با ناپولی دارد و بعید است به سادگی بتواند این فاصله را جبران کند. آن‌ها امروز یک جدال سخت با بولونیای 32 امتیازی و رده هشتمی دارند.

اینتر در 5 بازی آخر خود چهار برد و یک تساوی کسب کرده و بولونیا سه برد، یک تساوی و یک شکست. پس دو تیم فرم قابل قبولی دارند و شاید شاهد یک بازی نزدیک باشیم.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 15 بار اینتر پیروز شده، 5 بار بولونیا و 5 بازی هم مساوی شده است. در 5 تقابل آخر هم 4 بار اینتر پیروز شده و یکبار بولونیا. اینتر در این 5 بازی دوبار با نتیجه عجیب 6 بر 1 پیروز شده است! برای تماشای پخش زنده اینتر و بولونیا 7 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا