خرید تور تابستان ایران بوم گردی

6 میلیارد؛ مبلغ قرارداد جدید حامد لک

خبرورزشی نوشت: حامد لک دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس شنبه گذشته در باشگاه حضور یافت و پس از مذاکراه و گفتگو با رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

شاید برای خیلی‌ها این پرسش پیش آمده باشد که رقم قرارداد حامد لک برای بازی در ترکیب پرسپولیس در لیگ بیست و دوم چقدر است؟ شنیدیم گلر اول پرسپولیس که با نظر یحیی گل محمدی قراردادش تمدید شد فصل آینده سقف قرارداد را خواهد گرفت.

در حال حاضر منهای یک بازیکن (رضا اسدی) باقی بازیکنان پرسپولیس زیر ۶ میلیارد تومان قرارداد دارند و حالا شنیده می‌شود حامد لک نیز همین رقم را دریافت خواهد کرد. شاید جالب تر باشد بدانید؛ حامد لک تابستان سال ۱۳۹۹ با رقمی معادل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به پرسپولیس پیوست.

شاید دلیل رقم پایین درخواستی این دروازه‌بان پوشیدن پیراهن تیم محبوب و ربودن گوی سبقت از سایر رقیبان بود که برای جانشینی علیرضا بیرانوند با این باشگاه مذاکره کرده بودند.

گفتنی است رقم قرارداد حامد لک برای فصل جاری نیز ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است که ۳۵ درصد آن را تاکنون دریافت کرده است.

بدون اغراق هم این دروازه‌بان عملکرد مناسبی در ۲ فصل اخیر در ترکیب پرسپولیس داشته و رقم تمدید قراردادش برای فصل آتی نیز چندان زیاد یا غیرمعقول به نظر نمی‌رسد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا