خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گاف یا قصد | چرا ایران وایر اسم طائب را اضافه کرد؟

سایت ایران وایر با انتشار یک فایل صوتی از جواد ظریف به نقل از او، یک مقام ارشد نظامی سابق و طائب را همه‌کاره‌ی انتخابات ۱۱ اسفند خوانده‌ است. این در حالی‌ست که در فایل صوتی منتشرشده نامی از آقای طائب برده نمی‌شود.

به گزارش انصاف نیوز، ساعاتی قبل فایل صوتی و متن کامل جلسه‌ی خصوصی جواد ظریف و چند نفر دیگر که احتمالا دانشجو یا خبرنگار هستند منتشر شده که در آن دیدگاه‌هایی پیرامون مسائلی همچون انتخابات ۱۱ اسفند، انتخابات ۱۴۰۰، تندروی‌ها در دوران دولت اصلاحات و… مطرح می‌شود.

ایران وایر، وبسایتی که این فایل صوتی و متن کامل آن را منتشر کرده در بخشی از تیتر و مقدمه‌ی این گزارش به نقل از جواد ظریف نوشته است که یک فرمانده سابق و طائب همه‌کاره‌ی انتخابات ۱۱ اسفند بوده‌اند.

این ادعا که از سوی برخی دیگر از رسانه‌های فارسی‌زبان هم بازنشرشده در حالی مطرح می‌شود که نه در متن و نه در فایل صوتی منتشرشده از سوی ایران وایر نامی از آقای طائب نیامده است.

ممکن است که در بخش‌هایی از فایل صوتی که صداها حذف شده است نامی از طائب برده شده باشد که در این صورت هم ارائه‌ی توضیح به مخاطب ضروری بود.

مشخص نیست که این رسانه‌ی فارسی‌زبان خارج از کشور به عمد نام طائب را در تیتر گزارش خود از گفته‌های جواد ظریف اضافه کرده یا این اتفاق یک گاف رسانه‌ای بوده‌است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ایران وایر چپ هم میزنه یقه گیری حقوق بشری هم میکنه .. اینا به خیال خودشون موثر هستن در تغییرات مرتبط با ایران و میل به نمایش دارن ..
    غافل از اینکه دوره پیمانکاری های انتها باز به پایان نزدیک می شود 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا