خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«بلایی که بر سر کدیور و سروش آمد امروز دامن‌گیر برخی دیگر شده»

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمایل به پیوند با آمریکا خطرناک‌ترین مسأله امروز است، متأسفانه شاهد حرکت خزنده‌ای در راستای هزینه کردن عمق استراتژیک ایران با به راه‌اندازی برجام 2 و 3 هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام‌ علی سعیدی در گلستان شهدای اصفهان در جمع کارکنان یگان‌های سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان اظهار کرد: آگاهی از اتفاقات زمان موجب جلوگیری از شبیخون دشمن خواهد شد و عدم توجه به ظرافت‌ها در جامعه انقلابی اساس عقب‌افتادگی انقلاب اسلامی را فراهم خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به صورت مستمر افزود: رهبر معظم انقلاب همیشه بر لزوم شناخت از ظرافت‌های جنگ نرم، ماهیت آن، بازسازی درونی قدرت، استحکام نظام و شیوه‌های استکبار ستیزی تأکید دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مذموم دانستن اقتصاد عاریتی گفت: تأکید بر اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب به دلیل دلباختگی برخی در درون کشور به اقتصاد عاریتی است.

سعیدی همچنین به مسأله نفوذ اشاره کرد و بیان داشت: تغییر نگرش مسؤولان و جامعه و دل بستن به شیطان بزرگ زمینه‌های نفوذ در کشور را فراهم می‌کند و باید به آن توجه ویژه داشت.

* دشمن به دنبال تحریف شخصیت امام راحل است

وی یکی دیگر از مصداق‌های نفوذ و تضعیف انقلاب را تقدس زدایی از شخصیت امام راحل و تحریف افکار و اندیشه‌های ایشان دانست و گفت: این نشان می‌دهد برخی در داخل کشور با جریان انقلابی‌گری و ایستادگی در برابر آمریکا مشکل دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مشکلات عمده انقلاب را فاصله گرفتن برخی مسؤولان از اصول انقلاب و تغییر موضع آنان دانست و افزود: جهاد کبیر به معنای عدم اطاعت از دشمن در هر دوره زمانی و مبارزه با دشمن از نظر اقتصادی، فکری و فرهنگی با همه توان است.

سعیدی اذعان کرد: استکبار جهانی در همه حال به فکر استحاله و تغییر ماهیت حقوقی نظام است و قصد آنان خالی کردن نظام از ارزش‌ها و اصول واقعی آن است تا نظام از استکبار ستیزی فاصله بگیرد.

وی با اشاره به فروپاشی شوروی مطرح کرد: تغییر در باور جامعه و تغییر در مجلس زمینه فروپاشی شوروی را فراهم کرد.

* دوقطبی‌سازی جامعه به مثابه ترفند جدید دشمن

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو قطبی سازی جامعه را دیگر ترفند دشمن خواند و تصریح کرد:  آنان قصد دارند اصولگرا و اصلاح طلب را به گروه‌های موافق و مخالف نظام اسلامی تبدیل کنند و اختلافات سلیقه‌ای در نظام را به اختلاف علیه نظام تبدیل کنند.

سعیدی در ادامه به فتنه شیعه لندنی اشاره کرد و افزود: این روزها تلاش برخی با پول بیت‌المال و استفاده از نام یک مرجع تقلید در راستای ضربه زدن به اسلام متمرکز شده‌اند.

وی موضوع عاشورا را موضوعی مملو از محتوای انقلابی‌گری توصیف کرد و گفت: مفهوم عاشورا و زیارت عاشورا سراسر انقلابی‌گری است و این روزها برخی تلاش دارند از مطرح کردن صحبت‌های سیاسی و انقلابی در مجالس امام حسین(ع) جلوگیری کنند.

* دلبستگی به آمریکا مهم‌ترین خطر کنونی انقلاب

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: تمایل به پیوند با آمریکا خطرناک‌ترین مسأله امروز است، متأسفانه شاهد حرکت خزنده‌ای در راستای هزینه کردن عمق استراتژیک ایران با به راه‌اندازی برجام 2 و 3 هستیم.

سعیدی در ادامه تصریح کرد: امروز شاهد هستیم بلایی که بر سر آقای کدیور و سروش آمد دامن‌گیر برخی سیاسیون و روحانیون شده است.

وی در پایان کنار گذاشتن توان نظامی برای رسیدن به پیشرفت اقتصادی را خطرناک توصیف کرد و اعلام داشت: آن چیزی که توانست خطر سایه جنگ را برطرف کند لبخند دیپلمات‌ها نبود بلکه غرش موشک‌ها بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا