خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اتهام تجاوز جنسی به اشرف حکیمی ؛ مدافع مراکشی روزهای سختی در پیش دارد

اتهام تجاوز جنسی به اشرف حکیمی درست ساعاتی پیش از آنکه این مدافع مسلمان پاری سن ژرمن در تیم منتخب سال فیفا قرار بگیرد، بسیاری را در شوک فرو برده است.

به گزارش انصاف ورزشی، اشرف حکیمی بازیکن 25 ساله مراکشی و مسلمان است که با وجود جوانی تا کنون پیراهن تیم‌های بزرگی چون رئال مادرید، اینترمیلان و دورتموند را به تن کرده است و در دو جام جهانی نیز همراه با مراکش به میدان رفته و سابقه قهرمانی اروپا با رئال و چهارمی جام جهانی 2022 قطر با مراکش را در کارنامه دارد؛ حکیمی که دوسالی است در پاری سن ژرمن توپ می‌زند حالا با اتهام بزرگ تجاوز جنسی به زنی 23 ساله مواجه شده است.

رسانه طرفداری به نقل از نشریه لو پاریزین موضوع را اینگونه گزارش می‌دهد:

«از قرار معلوم زن ۲۳ ساله مذکور شکایتی علیه مدافع راست پاری سن ژرمن تنظیم نکرده و هدفش را صرفا گزارش کردن این واقعه عنوان کرده است؛ ولی دفتر دادستانی خود برای بررسی این ماجرا دست به کار شده است. 

ماجرای آشنایی حکیمی و این زن، به تاریخ ۱۶ ژانویه و در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر می‌گردد. سپس در شب شنبه ۲۵ فوریه (۶ اسفند)، حکیمی با فرستادن تاکسی اینترنتی اوبر برای آن زن، او را به خانه خود منتقل کرده است. در ادامه و پس از خارج شدن اوضاع از کنترل، زن قربانی موفق به فرار از خانه حکیمی می‌شود و با یکی از دوستانش تماس می‌گیرد تا او را به خانه برگرداند. 

حکیمی در روزهای اخیر به دلیل مصدومیت، از ترکیب تیمش دور بوده است. آن‌طور که از فعالیت‌های اعضای خانواده در حساب اینستاگرام بر می‌آید، همسر و دو فرزند این بازیکن برای تعطیلات به دبی رفته‌اند و او در منزلش تنها بوده است.»

به هر روی اتهام تجاوز جنسی به اشرف حکیمی اتهام بسیاری بزرگی است و در صورت اثبات، می‌توان گفت به قطع فوتبال حکیمی تمام خواهد شد و اگر او از این ماجرا تبرئه شود نیز، قطعا تا آن زمان روزهای سختی را پشت سر خواهد گذاشت.

اتهام تجاوز جنسی به اشرف حکیمی ؛ مدافع مراکشی روزهای سختی در پیش دارد
اتهام تجاوز جنسی به اشرف حکیمی ؛ مدافع مراکشی روزهای سختی در پیش دارد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. فوتبالیستی بااین سطح و کلاس که دخترا پشت در خونه اش براش صف میکشن اگه متجاوز شناخته شه واقعا حقشه از فوتبال که هیچ از زندگی هم محروم شه، تازه با داشتن زن و دوتا بچه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا