خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دیدار مکرون و مصی؛ ۵۰ روز پس از دیدار با رئیسی!

معصومه (مصی) علی‌نژاد، از چهره‌های جنجالی اپوزیسیون جمهوری اسلامی روز جمعه، ۲۰ آبان با امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه دیدار کرد. این دیدار پنجاه روز پس از دیدار مکرون و سیدابراهیم رئیسی انجام گرفته است.

به‌گزارش انصاف نیوز، رئیس «دولت انقلابی» که هواداران او معتقد به از دست رفتن عزت و اقتدار ملی در حوزه‌ی دیپلماسی در دولت روحانی بودند درباره‌ی دیدار خود با رئیس‌جمهور فرانسه در حاشیه‌ی نشست سازمان ملل متحد گفته بود: به آقای مکرون و در جلسه با پژوهشگران سیاسی آمریکا گفتم کجای حرف ما غیر منطقی است و آنها گفتند سخنان شما قابل دفاع است.

آقای رئیسی از زمان پیروزی در «انتخابات» ۱۴۰۰ تا امروز در چند نوبت گفت‌وگوهای تلفنی طولانی‌مدتی با آقای مکرون درباره‌ی مذاکرات احیای برجام داشته است که تا به امروز نتیجه‌ای به همراه نداشت.

برخی ناظران و تحلیلگران سیاسی بر این باور هستند که دیدار مکرون و مصی علی‌نژاد، آن هم کمتر از دو ماه پس از دست دادن رؤسای جمهور ایران و فرانسه به معنای ضعف شدید در عملکرد دولت سیزدهم در حوزه‌ی دیپلماسی است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. دولت باید از ایرانیان خارج از کشور،که پایبند به ایران هستند گروههایی را ایجاد کند که در خارج از کشوربه دفاع از عملکرد جمهوری اسلامی در ۴۳ سال پس از انقلاب وروشنگری واقعی بپردازند. وبه مسئولین کشورهای اروپایی بابت دروغگویی اپوزیسیون هشدار دهد تا آنها در اشتباه محاسباتی گرفتار نشوند. حاکمیت عملا”درباره دروغ پردازیهای امثال علی نژاد خلع سلاح است.چرا باید اینگونه منفعل باشیم.حاکمیت عملکردهای قابل دفاع در زمینه های گوناگون در کشور دارد.باید اینها را با استفاده از رسانه های گوناگون به گوش مردم جهان برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا