خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده والیبال شهداب یزد پاس گرگان 10 اسفند 1401 | نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ایران

پخش زنده والیبال شهداب یزد پاس گرگان 10 اسفند 1401 را با انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم اولین دیدار نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال را از ساعت 15:00 برگزار می‌کنند.

رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران در سال 1401 به ایستگاه‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و از امروز دوشنبه دهم اسفندماه دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات با دو دیدار آغاز خواهد شد که شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی در اولین دیدار برابر پاس گرگان صف آرایی خواهد کرد؛ شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده والیبال شهداب یزد پاس گرگان 10 اسفند 1401 از لینک زیر استفاده نمایید

پخش زنده والیبال شهداب یزد و پاس گرگان 10 اسفند 1401

پخش زنده والیبال شهداب یزد پاس گرگان 10 اسفند 1401

تیم والیبال شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران محسوب می‌شود و تلاش می‌کند تا قهرمانی ارزشمند خود را بار دیگر تکرار کند.

یزدی‌ها فصل عادی لیگ برتر را در رتبه اول به اتمام رساندند و در پلی آف نیز تیم هم استانی ایفا سرام اردکان را از پیش رو برداشتند؛ اما در سوی مقابل پاس گرگان که در فصل عادی لیگ به مقام پنجم دست یافته بود، توانست با پیروزی بسیار سخت برابر هورسان رامسر تیم چهارم فصل عادی خود را به مرحله نیمه نهایی برساند.

اما این دیدار قطعا صحنه رقابت دو پشت خط زن نامدار والیبال ایران خواهد بود؛ چراکه امیر غفور با تجربه، ستاره این روزهای شهداب یزد است و امین اسماعیل نژاد بازیکن سابق تیم شهداب که دوران سربازی خود را در پاس گرگان پشت سر می‌گذارد، عملا لشکر تک نفره تیم گرگانی است و بدون او پاس حتی شاید رنگ مرحله پلی آف را نیز نمی‌دید.

البته از حضور موثر پاسور باتجربه و حالا مسن شهداب یعنی مهدی مهدوی نیز نباید گذشت که به قطع از بازیکنان تعیین کننده جدال‌های نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ایران خواهد بود.

دیدار اول دو تیم از ساعت 15:00 و در تهران برگزار خواهد شد و شما می‌توانید برای تماشای زنده والیبال شهداب و پاس از لینک ابتدای مطلب استفاده نمایید.

(این دیدار با برتری 3 بر 0 شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید.)

پخش زنده والیبال شهداب یزد پاس گرگان 10 اسفند 1401 | نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ایران
پخش زنده والیبال شهداب یزد پاس گرگان 10 اسفند 1401 | نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ایران

بیشتر بخوانید: پخش زنده والیبال لبنیات هراز آمل پیکان تهران ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ایران

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا