خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده رئال مادرید و بارسلونا 11 اسفند 1401 ؛ نیمه‌نهایی کوپا دل ری

پخش زنده رئال مادرید و بارسلونا 11 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا رویارو خواهند شد.

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، در استادیوم زیبای سانتیاگو برنابئو رویارو می‌شوند. برای تماشای پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا 11 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال رئال مادرید و بارسلونا 11 اسفند 1401

پخش زنده رئال مادرید و بارسلونا 11 اسفند 1401

رئال مادرید و بارسلونا امشب در شرایطی به مصاف هم می‌روند که رئال در لالیگا شدیدا از بارسا عقب افتاده و بارسا بعد از شکست برابر من یونایتد و حذف از لیگ اروپا، عملا دو رقابت اروپایی مهم را در یک فصل از دست داد و نمی‌خواهد قید کوپا دل ری را بزند!

بارسای جذاب ژاوی با 59 امتیاز در لالیگا صدرنشین است و رئال آنچلوتی با 52 امتیاز در تعقیب آن. بارسا اما که فرم خوبی داشت، در 5 بازی آخرش دو برد، یک تساوی، یک شکست برابر من یونایتد و یک شکست دور از انتظار برابر آلمریا ثبت کرده که اصلا برای آبی‌اناری‌ها خوب نیست.

رئال اما در 5 بازی آخر خود 4 برد از جمله برد بزرگ 5 بر 2 برابر لیورپول در آنفیلد و یک تساوی ثبت کرده است؛ کارلو آنچلوتی دقیقا مشابه دوره اول حضور خود در رئال فصل اول بی نظیری را پشت سر گذاشته است و باید دید اینبار میتواند برخلاف دوره اول در فصل دوم نیز به جامهای مهم برسد یا خیر.

برای تماشای پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا 11 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

پخش زنده رئال مادرید و بارسلونا 11 اسفند 1401 ؛ نیمه‌نهایی کوپا دل ری
پخش زنده رئال مادرید و بارسلونا 11 اسفند 1401 ؛ نیمه‌نهایی کوپا دل ری

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا