خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده الاتحاد کلبا و شباب الاهلی 11 اسفند 1401

پخش زنده الاتحاد کلبا و شباب الاهلی 11 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته هجدهم لیگ امارات رویارو خواهند شد.

تیم‌های الاتحاد کلبا و شباب الاهلی، امروز و از ساعت 19:45 به وقت ایران در یکی از مهمترین بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر امارات به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی الاتحاد کلبا و شباب الاهلی 11 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال الاتحاد کلبا و شباب الاهلی 11 اسفند 1401

پخش زنده الاتحاد کلبا و شباب الاهلی 11 اسفند 1401

تیم احمد نوراللهی که با شکست برابر الهلال عربستان از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حذف شد، در لیگ داخلی امارات با وجود رقابت نزدیک الوصل، الوحده، العین و شارجه، تمام هم و غم خود را بر قهرمانی گذاشته و در این راه نتایج خوبی هم کسب کرده است. شباب الاهلی در 5 بازی آخر خود سه برد، یک تساوی و یک شکست کسب کرده و احمد نوراللهی در ترکیب این تیم درخشان ظاهر شده است.

الاتحاد کلبای رده هشتمی و 24 امتیازی با فرهاد مجیدی اما برخلاف روند خوب ابتدای فصل مدتی است که به مشکل خورده و بعید است به هدفگذاری فرهاد مجیدی برای قرارگیری در بین 4 تیم برسد. آن‌ها در 5 بازی آخر خود سه شکست، یک تساوی و یک برد کسب کرده‌اند.

گفتنی است که در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 8 بار شباب الاهلی پیروز شده و 4 بازی مساوی شده، اما الاتحاد کلبا هیچگاه پیروز این رقابت نبوده است. آیا فرهاد این طلسم را برای الاتحاد می‌شکند؟ برای تماشای پخش زنده بازی الاتحاد کلبا و شباب الاهلی 11 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا