خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«رهبری از شنیدن دریافت حقوق 57 میلیونی آشفته شدند»

رئیس دفتر رهبری گفت: من از نزدیک شاهدم و می بینم که رهبر معظم انقلاب چه میزان به مقوله رسیدگی به محرومان و مستضعفین اهتمام دارند و آشفته می شوند، وقتی می شنوند که آقایی 57 میلیون از بیت المال حقوق گرفته است.

به گزارش میزان، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، امروز (یکشنبه 11 مهر) طی سخنانی در مراسم بهره برداری از 170 طرح فرهنگی و مذهبی برکت در مناطق محروم کشور اظهار کرد: تقارن افتتاح این مساجد و مراکز فرهنگی با شب اول ماه محرم، فضای دیگری را ایجاد کرده و چه خوش و مناسب بود که جلسه امروز ما به عطر نام اباعبدالله الحسین (ع) معطر شد.

وی در ادامه با اشاره به عظمت و مظلومیت امام حسین (ع) گفت: در میان ائمه اطهار علیهم السلام، این تنها امام حسین (ع) بودند که در لحظه شهادت تنها بودند و چشم به خیمه گاه هایی داشتند که دشمنان رجاله به سوی آنها یورش برده بودند.

محمدی گلپایگانی با اشاره به ارزش والای پیاده روی مراسم اربعین و زیارت مضجع شریف سرور و سالار شهیدان بیان داشت: در تصاویری که از مراسم پیاده روی اربعین از رسانه ها پخش می شود می بینیم که حتی پیرمردان و پیرزنان از فاصله های طولانی و با طی کردن حدود 600 الی 700 کیلومتر خود را به کربلا می رسانند.

وی با اشاره به توجه ویژه رهبری به امر خدمت رسانی به محرومان و مستضعفین گفت:

– بیشترین همّ و غم رهبر معظم انقلاب، فکر افتادگان، درماندگان و بیچارگان است و معظم له آنگاه که می بینند خدمتی به یک فرد محروم شده است گل از گلشان می شکفد.

– من از نزدیک شاهدم و می بینم که رهبر معظم انقلاب چه میزان به مقوله رسیدگی به محرومان و مستضعفین اهتمام دارند و آشفته می شوند، وقتی می شنوند که آقایی 57 میلیون از بیت المال حقوق گرفته است.

– باید از فردی که این مقدار از بیت المال حقوق دریافت کرده، پرسید که با این همه افراد نیازمندی که در کشور وجود دارد چگونه این پول را هزینه می کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. احساس مقام معظم رهبری رو درباره فیش های حقوقی درک میکنم. بنده هم از دیدن تخفیف های میلیاردی املاک نجومی دچار شوک شدم. بودجه های میلیاردی این موسسات به اصطلاح فرهنگی رو هم که دیدم موهای تنم سیخ شد:
    http://www.asriran.com/fa/news/479180
    ظاهرا سوال اساسی در این مملکت این نیست که “چقدر بردند” بلکه “چه کسانی بردند” و جواب سوال دومه که تعیین کننده است. واقعا مملکت عجیبی داریم. خدا عاقبت همه رو ختم به خیر کنه.

  2. امیدوارم مقام معظم رهبری همچنین درباره واگذاری املاک نجومی به مدیران اصولگرای شهرداری و شورای شهر تهران با رانت نصف قیمت تذکر بدهند و دستور پیگیری…در حالی که مردم محروم و مستضعف از داشتن حتی یک خانه 30 متری محروم هستند….

  3. مردم هم نگران دزدى ها ى ميلياردى هستندمخصوصا وقتى دستور ميرسه بي سرو صدا بررسى بشه تا متخلفين اصلى در امنيت باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا