خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فارس: «تیتر برخورد با مادر دانش‌آموز مسموم‌‌شده مدرسه 13آبان» واقعیت ندارد / تسنیم: ۴ نفر دستگیر شدند

خبرگزاری فارس از واقعیت نداشتن «تیتر برخورد با مادر یکی از دانش‌آموزان مسموم‌‌شده مدرسه 13 آبان» خبر داد و خبرگزاری تسنیم اعلام کرد: «چهار نفر در ماجرای ضرب و شتم یک خانم در جلوی مدرسه 13 آبان دستگیر شدند»

فارس:

«روز گذشته فیلمی چند ثانیه‌ای از درگیری با یک زن در حاشیه مدرسه دخترانه تهرانسر منتشر و گفته شد که این زن مادر یکی از دختران دانش‌آموز این مدرسه بوده که به علت نگرانی از وضعیت دخترش مقابل مدرسه آمده اما اعتراض برخاسته از دغدغه یک مادر به سلامتی فرزندش، با بازداشت آن هم به شکل خشن پاسخ شده است.

اما بررسی‌های تکمیلی و هویتی نشان می‌دهد این زن 54 ساله هیچ فرزندی در مدرسه دخترانه 13 آبان تهرانسر ندارد و در طول چند ساعت حضورش در مقابل مدرسه مکرراً اقدام به تشویق دانش‌آموزان و عابران به سر دادن شعارهای ساختارشکنانه کرده است.

البته شیوه نامناسب برخورد با این خانم مورد  اعتراض و پیگیری مسئولان قرار گرفته و وزیر کشور و سازمان قضایی نیروهای مسلح برای برخورد با فرد خاطی دستورهایی داده‌اند اما تیتر اخبار و ویدئوهای منتشر شده از این ماجرا  همچون “برخورد با مادر یکی از دانش‌آموزان مسموم‌‌شده مدرسه 13 آبان” واقعیت ندارد»

تسنیم:

«چهار نفر در ماجرای ضرب و شتم یک خانم در جلوی مدرسه 13 آبان دستگیر شدند. روز گذشته بود که در ماجرای حضور والدین دانش‌آموزان در مقابل مدرسه دخترانه 13 آبان با یکی از والدین دانش آموزان رفتار نامناسبی انجام شد.

در همان ساعات ابتدایی این حادثه دفتر سخنگوی فراجا اعلام کرد فردی که یکی از بانوان را مورد ضرب و شتم قرار داده است از ماموران پلیس نیست؛ اما پلیس به دنبال شناسایی این فرد است.

صبح امروز هم احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی خطاب به سردار رادان فرمانده کل انتظامی خواستار شناسایی و دستگیری این افراد شد»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. فکر می‌کنید تا چه زمانی میتونید بازی،، کی بود،، کی بود،، من نبودم را انجام بدهید،، تاریخ مصرف این حقه ها گذشته،،،

      22
      7
  1. حسینقلیخانی که هست امااتفاقی نیست خانمی با خانم محجبه ای دراتوبوس بگو مگومی کند۱ساعت بعدبازداشت میشودچطوردختران معصوم مسموم میشوندامامسؤولان تنهانظاره گرند!ایضاهمین یارو که باخانمهادرگیرشدماازمدیران،دین نخواستیم دین شأن خاصی میطلبد که دست آنان بدان نمی رسدغیرتتان چه شده مگر اینهمه ازجوانمردی سید الشهداءنمی گفتیدپس چه شد؟؟ بله جاذبه قدرت کارشو کرد…

    24
    5
  2. برخورد توهین آمیز و زشت و شنیع با آن زن قابل پذیرش نیست و باید با عاملان برخورد قضایی محکم شود. اما یادمان نمی رود در ماه های گذشته اغتشاشگران در خیابان چادر و حجاب از سر یک زن با حجاب و باحیا کشیدند دنبالش کردند و کتکش زدند ولی همین شماها رگ غیرتتون برای این بی حرمتی ورم نکرد حتی یک کلمه از حلقومتان در دفاع از آن زن در نیامد ! حالا این زن که اصلاً بچه دانش آموز نداشته ، ظاهراً کشف حجاب هم بوده و با شعارهای ساختار شکنانه در حال تحریک دیگران بوده شده سوژه برای خالی کردن عقده هایتان.

    4
    6
  3. برخوردهای اینچنین ولو با فردی هنجار شکنی اصلا جایز نیست. چرا که برای برخورد با هنجار شکن قانون هست .اگر قرار باشد هر کس را که مطابق خواسته آنان رفتار نمی کند از راهی غیر قانونی و کاملا وحشیانه اینجور مورد ضرب و شتم قرار دهند و بعد بگویند این فرد مأمور نبوده که نمی شود. اگر مأمور نبوده پس چه خری بوده؟و یا مگر در آن مکان مأمور نبوده که جلوی این وحشی گری را بگیرد؟پس الکی خودتان را بی گناه نشان ندهید و گناه کار را به گردن افراد مجهول الهویه نندازید. این شخص کاملا معلومه از ماموران هست و صد البته از ماموران بی نام و نشان و گمنام.در غیر اینصورت چرا در همانجا دستگیر و مجازات نشد؟ما بعنوان ملت ایران از مسولین تقاضا داریم ضمن دستگیری و مجازات این فرد در جلو انظار مردم. کاری کنند که من بعد کسی چنین جسارتی نکند و ناموس مردم را به این شکل وحشیانه مورد حمله قرار ندهد.اگر هم نمی خواهید با وحشی هایی مثل این دیوانه برخورد کنید بگویید تا خود ملت یه فکری برای حفاظت از نوامیس خود بکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا