خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اگر آزمایش سم‌شناسی انجام شده، چرا نتیجه‌ آن مشخص نیست؟

یک نماینده مجلس دهم با بیان اینکه «وظیفه دستگاه‌های دولتی رسیدگی به مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان است»، گفت: «امروز دیدم که تازه مسئولان دولت از خواب بیدار شده‌اند و تصمیم گرفته‌اند جلسه‌ بگذارند.»

مشخص نیست بعد از مسمومیت‌ها آزمایش سم‌شناسی انجام شده‌است یا خیر/ اگر آزمایش سم‌شناسی انجام شده، چرا نتیجه‌ آن مشخص نیست؟/ تازه مسئولان دولت از خواب بیدار شده‌اند

به گزارش شبکه شرق، طیبه سیاوشی، نماینده پیشین مجلس درباره مسمومیت دانش‌آموزان در برخی مدارس کشور به «شبکه شرق» گفت: «وقتی این اتفاق در قم شروع شد، ماجرا را تا مدتی در سکوت گذرنداند اما زمانی که مسمومیت سرایت کرد و  این تعداد مدرسه در سطح کشور درگیر شدند باید دستگاه‌های مسئول ورود می‌کردند.» به عقیده او این دستگاه‌ها می‌توانستند همان ابتدا جلسه بگذارند و این بحث را به نحوی خاتمه دهند که اسباب نگرانی خانواده‌ها نباشد.

این نماینده مجلس دهم با بیان اینکه «وظیفه دستگاه‌های دولتی رسیدگی به این ماجراست»، ادامه داد: «امروز دیدم که تازه مسئولان دولت از خواب بیدار شده‌اند و تصمیم گرفته‌اند جلسه‌ بگذارند.»

سیاوشی در پایان با انتقاد از عملکرد ضعیف در بررسی این سم گفت: «مشخص نیست که تا کنون آزمایش سم‌شناسی انجام شده‌است یا خیر؟ و اگر این کار را کرده‌اند بالاخره چه زمانی قرار است آزمایشگاه سم‌شناسی جواب نتیجه آزمایش‌ها را بدهد؟ یعنی بررسی این موضوع اینقدر سخت است؟ فکر می‌کنم سه ماه از شروع این ماجرا گذشته است. اگر واقعا جان آدم‌ها برایشان اهمیت داشته باشد، از همه مهم‌تر تحصیل این بچه‌ها برایشان اهمیت داشته باشد باید سریع‌تر اقدام شود اما ظاهرا این دغدغه مسئولان دولتی نیست چرا که اگر دغدغه‌ داشتند تا الان باید به این ماجرا رسیدگی می‌کردند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا