خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده والیبال پیکان تهران لبنیات هراز آمل 12 اسفند 1401 | نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ایران

پخش زنده والیبال پیکان تهران لبنیات هراز آمل را با انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در دیدار دوم خود در نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت 15:00 به میدان می‌روند.

رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران در سال 1401 به ایستگاه‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و از روز دوشنبه دهم اسفندماه دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات با دو دیدار آغاز شد که لبنیات هراز آمل در یکی از دیدارها به مصاف پرافتخارترین تیم والیبال ایران و آسیا پیکان تهران رفت و موفق شد برد قاطعی را بدست آورد و حالا امروز 12 اسفند بازی برگشت دو تیم برگزار خواهد شد؛ برای تماشای پخش زنده والیبال پیکان تهران لبنیات هراز آمل در روز 12 اسفند 1401 از لینک زیر استفاده نمایید.

پخش زنده والیبال پیکان تهران و لبنیات هراز آمل 12 اسفند 1401

پخش زنده والیبال پیکان تهران لبنیات هراز آمل 12 اسفند 1401

تیم لبنیات هراز آمل یکی از نمایندگان استان مازندران در لیگ جاری، فصل عادی رقابت‌ها را در رتبه دوم به پایان برد و در مرحله یک چهارم نیز موفق به حذف فولاد سیرجان شد؛ اما از سوی دیگر پیکان تهران پرافتخارترین تیم والیبال ایران و آسیا فصل را در رتبه سوم به پایان برد و در پلی آف نیز موفق به حذف نیان الکترونیک خراسان که سید محمد موسوی را در اختیار داشت شد.

اما جدال اول دو تیم در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال با حساب 3 بر 0 به نفع آملی‌ها به پایان رسید تا شاگردان عطایی با وجود آنکه در شوک محرومیت یکساله امیرحسین توخته به علت استفاده از داروی غیرمجاز بودند، نیمی از راه فینالیست شدن را طی کنند.

اما بی شک مصاف پیکان و لبنیات هراز، جدال بزرگ دو مربی نام آشنای والیبال ایران، بهروز عطایی و پیمان اکبری است؛ عطایی که به طور همزمان سرمربی تیم ملی ایران نیز هست، در اندیشه‌ی فتح لیگ برتر با تیم آملی است و پیمان اکبری کاپیتان و مربی سابق تیم ملی والیبال ایران نیز به شکستن سد فتح لیگ برتر با پیکان تهران فکر می‌کند.

دیدار دوم دو تیم در مرحله نیمه نهایی از ساعت 15:00 و در تهران برگزار خواهد شد و تیم لبنیات هراز در صورت پیروزی به دیدار فینال صعود خواهد کرد؛ شما می‌توانید برای تماشای زنده والیبال لبنیات هراز و پیکان از لینک ابتدای مطلب استفاده نمایید.

پخش زنده والیبال پیکان تهران لبنیات هراز آمل 12 اسفند 1401 | نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ایران
پخش زنده والیبال پیکان تهران لبنیات هراز آمل 12 اسفند 1401 | نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ایران

بیشتر بخوانید: پخش زنده والیبال پاس گرگان شهداب یزد ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ | نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ایران

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا