خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مدعی العموم به مساله ریزش ساختمان پنج طبقه وارد شد

غلامرضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص ریزش ساختمانی مسکونی در پی گودبرداری غیراصولی و غیر ایمن اظهار داشت: از لحظه ریزش ساختمان ۵ طبقه به علت گودبرداری غیر مهندسی ملک همجوار در نسیم‌شهر، دادستانی به عنوان مدعی العموم وارد عمل شد.

وی افزود: در زمینه مالک ملک مزبور که علی رغم اخطارهای مکرر مراجع و کارشناسان ذیربط مبادرت به ساخت و ساز غیرمجاز و گودبرداری غیراصولی و عدم رعایت مقررات ملی ساختمان و ضوابط و مقررات شهرسازی کرده بلافاصله پرونده قضائی تشکیل و متعاقباً تحقیقات به عمل آمده از سوی مقام قضائی کشیک بازداشت شد.

دادستان بهارستان در ادامه گفت: پس از طی مراحل قانونی مالک ملک متخلف ملزم به پرداخت #خسارت به مالکین ۱۰ واحد مسکونی طبق حکم قطعی محاکم دادگستری خواهد شد.

صادقی بیان داشت: شهرداری نسیم‌شهر با مصوبه شورای شهر اقدام به #اجاره ۱۰ واحد مسکونی برای آسیب دیدگان تخریب ساختمان کرده است و مبلغی را نیز برای تهیه لوازم اولیه زندگی اختصاص داده است.

وی افزود: دستگاه قضائی تمامی مطالبات و حق و حقوق قانونی خسارت دیدگان را از افراد ذی‌نفع که موجب وارد شدن زیان به ۱۰ خانواده شده است را با جدیت دنبال می‌کند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا