خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقال میرحسین موسوی به بیمارستان برای درمان آنفولانزا [+خبرهای تکمیلی انصاف نیوز]

ایرنا، خبرگزاری دولت، در خبری درباره‌ی میرحسین موسوی به همراه این عکس نوشت:

«میرحسین موسوی به یکی از مراکز درمانی تهران از بعدازظهر امروز (جمعه ۱۲ اسفندماه) منتقل شد. میرحسین موسوی به دلیل بروز برخی علائم از جمله بی‌حالی و تب، بعد از ظهر امروز به یکی از مراکز درمانی منتقل شده و تشخیص اولیه ما نیز ابتلای وی به ویروس فصلی آنفولانزا است. مهمترین عامل انتقال ویروس آنفولانزا در این فصل بی دقتی و عدم رعایت اصول بهداشتی در معاشرت زیاد با افراد مختلف است.»

ایرنا در بخشی از متن مدعی شد:

«چندی پیش برخی منابع خبری از اعمال محدودیت‌ها برای میرحسین موسوی خبر داده بودند اما بررسی خبرنگار ایرنا حاکی از آن است که محدودیتی در معاشرت وی با افراد ایجاد نشده ولی موسوی از کنشگری در فضای مجازی منع شده است.
در هفته‌های گذشته انتشار تصویری از میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در حال تحویل گرفتن غذا از یک پیک بیرون‌بر غذا نیز در رسانه‌ها خبرساز شده بود.»


خبر تکمیلی انصاف نیوز

دقایقی پس از این که خبرگزاری دولت (ایرنا) خبری را از انتقال میرحسین موسوی به خاطر آنفولانزا به یک مرکز درمانی منتشر کرد، انصاف نیوز اطلاع پیدا کرد که:

  • احتمالا میرحسین موسوی کرونا گرفته است و حال او مناسب نیست.
  • عکسی که ایرنا منتشر کرده قدیمی و مربوط به چک‌آپ‌های قبلی است.
  • در روزهای اخیر محدودیت‌ها برای او ازجمله حضور ماموران تشدید شده، و فقط دخترانش اجازه‌ی حضور دارند.

خبر تکمیلی دوم در ساعت ۱:۴۸ بامداد شنبه

خبر تکمیلی انصاف نیوز درباره‌ی وضعیت میرحسین موسوی:

در خبر قبلی «احتمال» کرونا بودن بیماری مهندس موسوی درج شده بود در حالی که طبق آخرین بررسی‌ها کرونا منتفی است، گویا بیماری وی آنفولانزای شدید و تب بسیار بالا است.
او از یک هفته پیش تب بالا و بی حالی شدید داشته، درمان دارویی متناسب بیماری نبوده و تب کنترل نشده و روز جمعه در پی تداوم وضعیت این چند روزه و افزایش نگرانی، مهندس موسوی به بیمارستان منتقل می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بابا این ترفند قدیمی شده که در پی گیری انصاف نیوز کرونا بوده بعد هم از ترس اینکه بخاطر خبر غیر مستند کرکره انصاف نیوز بیاد پائین همان خبر دولتی را درج می کند. تازگیها کمی آقای شفعیان را توهم برداشته

  2. من از انقلابیون زمان شاه هستم ولی از ترس زندان درحال پیری و بیماری واقعیتها را نمیتوانم حتی بنویسم

    3
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا