خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چند توییت تحلیلی – سیاسی

عباس عبدی نوشت: همین دو ماده از سند رسمی ابلاغ شده امنیت قضایی را برای محکومین اخیر اجرا می‌کردید کافی بود.تا حقوق افراد در دادرسی رعایت نشود، انتظار نباید داشت که جامعه احکام صادره را عادلانه بداند.

حجت مرتجی نوشت: مخالفت سعید جلیلی با برجام در این مقطع را ممکن است این طور تعبیر شود که نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی مواضعی مغایر با مواضع رهبری اتخاذ نمی‌کند. مگر این که اعلام شود که جلیلی نظر شخصی خود را بیان کرده است.

حسین قربانزاده درباره برنامه پایش نوشت: به جای عذرخواهی کلی و به نعل و میخ زدن، آداب حرفه‌ای را یادبگیرید و مهمان را در جریان قرار دهید و به موضوع اعلام شده متعهد بمانید. بخدا این چارچوب حرفه‌ای کار سختی نیست.

عباس عبدی نوشت: از عجایب این که جناحی از حکومت در اموری که باید نوگرا باشند، مثل حقوق زنان، هر روز عقب‌گرد می‌کنند، و در اموری که باید حافظ سنت و فرهنگ تاریخی باشند همچون ترمیناتور، ویرانگرند، مثل میراث فرهنگی و بافت قدیمی شهرها و شیراز. البته پای منافع که در میان باشد همه چیز نابود شدنی است.

محمد حسن نجمی نوشت: قراره دولت به کارمندان و بازنشستگان یک میلیون و ۸۰۰هزار تومان عیدی بده!
می‌خوام ببینم خود رئیسی و مخبر و وزرای دولت می‌تونن عید رو با یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان سر کنند؟

همت قلی زاده نوشت: دولت، بنگاه و مردم، مشتری نیستند! دولت بزرگ یک دروغ بزرگ بود.

مجید رفیعی نوشت: چقدر حقارت آمیز است اینکه عده‌ای در ایران از محدودیت موقت توییتر در ترکیه عروسی بگیرند!
صیانت‌طلب‌ها

پیام برازجانی نوشت: بارها تاثیر احکام دادگاه‌های ۸۸ و استعلام منفی حراستی را دیده‌ام که چطور الکی الکی مانع پیشرفت یک جوان مستعد و توانمند شده و زندگیش خراب شده،بجز آزادی از زندان این مدل عفو که هیچ سابقه‌ای در سجل کیفری افراد هم ثبت نمی‌شود،خیلی ارزشمند بود.بپرسید از زخم خورده‌ها میفهمید چی می‌گم!

عبدالناصر همتی نوشت: واردات سواری دست دوم؟ فروش روزانه ۶ هزار ربع سکه؟ توزیع کالا برگ؟ عوارض از قبور؟ برای تصمیمات و برنامه های خود فکر هم می کنید؟ کشوری که رتبه اول ذخایر نفت و گاز جهان است، این گونه باید اداره شود؟ میدانید ظرف ۱۸ ماه با رشد نجومی قیمت موادغذایی، دارو و مسکن با معیشت مردم چه کردید؟

روح الله جمعه ای نوشت: این روزها یاد‌ کنیم از انقلابیون اصیلی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند و به دلیل اندیشه والا و توانمندی جذب حداکثری توسط سوپرانقلابی‌ها ترور فیزیکی یا شخصیتی شدند. سیدمحمود طالقانی اسوه زهد و تقوا که ملیت را فارغ از مذهب نمی‌دید و تساهل انقلابی را ضروری می‌دانست.

عبدالله گنجی نوشت: با جمهوری اسلامی مشکل دارید محل منازعه را جای دیگری تعریف کنید. از ملت پر احساس ایران، مردمی دل سنگ، بی خیال، خودخواه، بی تفاوت، خون سرد، بی بته و بی خیال تصویر نکنید.در مصیبت، چراغ به خونه انسانیت رواست.همسایه و غیر همسایه هم ندارد #سوریه_ترکیه

برخی ذره بین به دست گرفتند تا کد هایی بیابند که بیانیه خاتمی داخل نظام است برخی برعکس.هر دو اشتباه می کنند خاتمی طوری می نویسد که غرب، اصلاح طلبان، اپوزیسیون و نظام هر کسی از ظن خویش خوف و رجایی درش پیدا کنند.مثل او مثل دکان دار چهار نبش است.دکان وسط فلکه از هر طرف راه دارد ممکن است در لابه لای سخن او دلسوزی هم باشد اما چون بدهی سنگینی دارد کفه ترازوی حالش در نظام سبک است.آنچه اصلاح طلبانی همچون حجاریان، تاجزاده،خرازی،کواکبیان و..داوطلبانه انجام دادند خاتمی با درخواست بزرگان هم انجام نداد و به انسجام ملی کمک نکرد.او میتوانست هزینه ها را کم کند اما..

محسن مهدیان نوشت: پول دادند و یک جایزه امسال اضافه کردند تا به اغتشاشات نفس مصنوعی دهند و جلب توجه کنند. که یک وقت عادی سازی نشود. کل اون ایام را همینطوری معرکه داری کردند. ۳ ماه و اندی فقط فیکِ #ما_بردیم…. #شروین_حاجی_پور

موسوی فکر کرد بیاد یک حرف شاذ بزنه، میشینه جای ربع پهلوی. ولی همه چی برعکس شد. ضدانقلاب هشتگ #موسوی […] رو ترند کردن. کاش جماعت تندروی اصلاح طلب بفهمند دوران کاسبی با ارای سیاه و اپوزیسیون بازی تمام شد. کلا کسی اینها را نمی بیند این وسط. نزاع اصلی بین انقلاب و ضدانقلابست و خلاص.

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران نوشت: در پی اجرای دستورالعمل وزارت کشور برای شفافیت بهای خدمات شهرداری‌ها، جدول هزینه‌های سازمان بهشت زهرا در قالب یک لایحه به شورا ارسال شد. شهردار تهران با تحمیل هرگونه هزینه جدید به مردم مخالف است و هزینه‌ای با عنوان نگهداری قبور دریافت نخواهد شد. مردم را بی‌جهت نگران نکنید.

علی مجتهد زاده نوشت: کسانی همچون دکتر محسن برهانی که این مدت در کنار مردم ایستاده و شجاعانه از حق و حقیقت دفاع کرده و هزینه آن را پرداختند از آزمون مهمی سربلند بیرون آمدند

امیرحسین ثابتی نوشت: بعد از سال ۸۸، هیچ زمان دیگری مثل امسال اینقدر مشتاق فرا رسیدن ۲۲ بهمن برای حضور در راهپیمایی نبودم.

آوین نوشت: من دو زلزله مرگبار تو ایرانو یادمه. رودبار با ۳۷ هزار کشته و بم با ۵۰هزار الان با کشته های ترکیه هممون غمگین شدیم اما من یادمه سر زلزله بم روزها اشک میریختم. تو ۱۲ ثانیه ۵۰هزار نفر با دنیا وداع کردن. این رقم خیییلی درده.

ایرج نوشت: علی دایی که قدش بلنده. شروین حاجی‌پور هم جایزه‌ش سیاسیه. فقط رائفی‌پور خوبه.


محمدرضا سبزعلی پور، رئیس مرکز تجارت جهانی ایران نوشت: سالی که نکوست از بهارش پیداست!!

روزجمعه 21 بهمن ماه جمعی از رهبران اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران از جمله رضا پهلوی، یک منافق بریده شده، یک خبرنگار جیره خوار اجنبی، یک هنرپیشه فیلم های آنچنانی(!) و… قرار است جهت سرنگونی ج.ا.ایران در دانشگاه جورج تاون گرد هم آیند!!

مبین فخرآور نوشت: آرزویی که حزب کومله و دمکرات، آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و دیگر مخالفان ایران در سر دارند.. ولیکن این آرزو را باید با خود به گور برده یا فقط در خواب ببینند.. چون جمهوري_اسلامي_ایران کلش حرم است و رهبرش امام_خامنه_ای نایب بالحق امام زمان(عج) میباشد..

رماه خطاب به سیما ثابت نوشت: مشکل شما این نیست که از آزادی و ترگل ورگلی این دختر شوکه شدید، مشکل اصلی اینه که امام خامنه ای حفظه الله و انقلاب اسلامی رو نشناختید.

حالا چرا این همه مستند از خانواده دزد و جنایتکار پهلوی می سازید و القا می کنید آن دوران باشکوهی بوده!؟

عاطفه خرم نوشت: این عکس شاید از تلخ ترین تصاویر انقلاب برای پهلوی ها باشد! همافران که آخرین ترکش و امید رژیم را با دیدار با آقا روح الله نقش بر آب کردند.

مهدی عبدی نوشت: گزافه نیست اگر بگوئیم ضدانقلاب از آزادی آرمیتا عباسی و سایر اغتشاشگران ناراحتند. این لاشخورها از کشته شدن مردم و محاکمه زندانیان خوشحالتر میشوند، چون ادامه حیات جنبش شان در حال حاضر نه در همراهی بدنه مردم بلکه در گرو هیاهو و شانتاژ رسانه ای است.

حمزه غالبی با در پاسخ به توییت حامد اسماعیلیون نوشت: ماموریت اینها تبلیغات برای سیاست خارجی آمریکاست. برای همین کانون تمرکز تبلیغاتیشون روی توجیه تحریمها و نقد سیاست منطقه‌ای ایران خواهد بود. و زورشون برسه ایجاد ناامنی و جنگ داخلی از هر روشی.

فرعون نوشت: جهت اطلاع، کریم سجادپور استادیار دانشگاه «جورج تاون» و عضو بنیاد «کارنگی» برای صلح بین المللی، تحقیقات او برروی ایران و سیاست خارجی آمریکا در قبال خاورمیانه متمرکز است. پ.ن نه قضاوت و نه تحلیل فقط خواستم بدونید.

وکیل (یک کاربر انقلابی) نوشت: احتمالا قراره بعد از انقلابشون روی اسکناسای 5 هزار تومنی سردر دانشگاه جورج اون رو چاپ کنن جای دانشگاه تهران

ندا ادیب نوشت: یه پرسش ذهنم رو درگیر کرده، آیا نشستی که در دانشگاه جورج تاون قرار برگزار بشه بین اپوزیسیون آیا شاهزاده از مواضعش کوتاه اومده یا حضرات فمنیست و چپی و تجزیه طلب؟

آرمان شهر با منشن اکانت 1500 تصویر نوشت: واقعا اگر خون ایرانیها برات مهمه باید اعتراضت رو به حضور عبدالله مهتدی در نشست جورج تاون در کنار اسماعیلیون، پهلوی و علی نژاد ببینم. او به عکس تصور، کارنامه بسیار خونین تری از رجوی دارد.

مستر کول هند نوشت: آقای مهتدی لطفا در دانشگاه جورج تاون از این افتخارات خود هم صحبت بفرمایید. – ناصر رزازی: شخص قاسملو و عبدالله مهتدی، آتش افروزی را آغاز کردند. حزب کومله و دموکرات، با رژیم بعث عراق در ارتباط بودند. از رژیم عراق اسلحه و پول و خوراک و… می گرفتند.

کوروش نوشت: اینجا که دامون گلریز در ایران اینترنشنال میگه، ماهایی که تمامیت ارضی جزو دغدغه هامونه «سایبری های حکومت» هستیم! چه حیف شد اسدالله لاجوردی رو کشتن، وگرنه اون هم به نمایندگی از «بخشی از جامعه ایران» از طرف هیات موتلفه در نشست دانشگاه جورج تاون شرکت می کرد.

فرامرز نوشت: به حضور آقای علی کریمی در گردهمایی شخصیت های مخالف حکومت در دانشگاه جورج تاون اعتراض ندارم. ولی اگر سلبریتی های ورزش یا هنر مایلند نقش سودمندتری در تحولات برای آزادی و آبادی میهن داشته باشند باید مطالعات در زمینه آشنایی با تاریخ کشور و اصول پایه سیاست را در برنامه روزانه بگنجانند

مزه نوشت: عدم حضور فیزیکی مهتدی رهبر حزب کمونیستی کومله در جلسه تبادل نظر در دانشگاه جورج تاون حکایت از تاکتیک وی برای گرانفروشی دارد. بی آنکه به بی فایدگی این نشست بپردازیم معلوم است که وی از هم اکنون قصد بهره برداری حداکثری از ملاحضه جریان تجزیه طلبی در همبستگی دارد.

ولی هستم نعمت نه (طنز) نوشت: آقا به رفیقم در ایالات متحده سپردم بره نزدیک دانشگاه جورج تاون و به هر نحوی که میتونه گوشی علی کریمی رو بقاپه ی چکم محکم بزنه به مهتدی … بله درست حدس زدین رفیقم سوپر منه:)))

رهایی تا رهایی نوشت: اعضای که قرار است در دانشگاه جورج تاون گردهمایی ( مناظره) برای اتحاد برگزار کنند اما حتی هشتگ ایران متحد را نزده اند [در عکس تنها پهلوی زده، بنیادی فراهانی مهتدی علی نژاد و اسماعیلیون نزده اند] تا نشان دهند که به تمامیت ارضی خاک ایران هیچگونه اعتقادی ندارند و از انقلاب سراسری ایران و انقلاب زن زندگی آزادی به همبستگی یا انقلاب ژینا نام بردند.

علیرضا کیانی نوشت: آقای مهتدی در گفتگویی با بی‌بی‌سی فارسی، اصل تمامیت سرزمینی ایران را پذیرا شدند. گام رو به جلویی است. امیدوارم ایشان در مرحله بعدی این واقعیت بدیهی را نیز بپذیرند که در ایران چند ملت وجود ندارد، بلکه یک ملت وجود دارد: ملت ایران.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا