خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده چلسی و لیدزیونایتد 13 اسفند 1401

پخش زنده چلسی و لیدزیونایتد 13 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته 26 ام لیگ برتر جزیره رویارو خواهند شد.

تیم‌های چلسی و لیدزیونایتد، امروز و از ساعت18:30 به وقت ایران در یکی از مهمترین بازی‌های هفته 26 ام لیگ برتر جزیره در استادیوم استمفورد بریج به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و لیدزیونایتد 13 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال چلسی و لیدزیونایتد 13 اسفند 1401

پخش زنده چلسی و لیدزیونایتد 13 اسفند 1401

چلسی رده دهمی، بحران زده و 31 امتیازی که قرار بود با گراهام پاتر موفق‌تر از توماس توخل باشد، حالا حتی وضعیتش از تیم سابق پاتر یعنی برایتون در جدول رده بندی بدتر است و این شاید نشان‌دهنده این باشد که کیفیت برایتون، به پاتر نبود! در هر حال این تیم بحران‌زده حالا و بعد از مدت‌ها نتایج ضعیف،‌ امروز هم در یک بازی احتمالا دشوار میزبان لیدزیونایتد است که انگیزه‌های زیادی برای کسب امتیاز از استمفورد بریج دارد. خصوصا وقتی که پاتر حتی ساوتهمپتون رده بیستمی را هم از استمفورد بریج با 3 امتیاز کامل بدرقه کرد تا رسم مهمان‌نوازی را به جا آورده باشد، چرا لیدز 3 امتیاز نگیرد!

چلسی با پاتر در 5 بازی آخر خود دو تساوی و سه شکست کسب کرده و لیدز یونایتد رده هفدهمی و 22 امتیازی سه شکست، یک تساوی و البته یک برد! این در حالی است که آخرین برد چلسی به 6 بازی قبل و برابر کریستال پالاس مربوط است!

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 4 بار چلسی پیروز بوده، یک بار لیدز و یک بازی هم مساوی شده است. برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و لیدزیونایتد 13 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا