خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بایرن مونیخ و اشتوتگارت 13 اسفند 1401

پخش زنده بایرن مونیخ و اشتوتگارت 13 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در هفته 23ام بوندسلیگا رویارو خواهند شد.

تیم‌های بایرن مونیخ و اشتوتگارت، امشب و از ساعت 21:00 به وقت ایران در یکی از مهمترین بازی‌های هفته 23ام بوندسلیگا و در مرسدس بنز آرنا به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت 13 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بایرن مونیخ و اشتوتگارت 13 اسفند 1401

پخش زنده بایرن مونیخ و اشتوتگارت 13 اسفند 1401

بایرن مونیخ 46 امتیازی و صدرنشین در بوندسلیگا که این فصل با رقابت‌طلبی شدید دورتموند و یونیون برلین مواجه شده، با وجود بحران‌های زیاد در کسب نتایج ایده‌آل در لیگ داخلی آلمان، هفته گذشته با سه گل از سد یونیون برلین مدعی گذشت تا ضمن عقب انداختن این تیم در کورس قهرمانی، خود به صدر تکیه کند. آن‌ها البته نفس دورتموند سرحال ادین ترزیچ که با 46 امتیاز و صرفا به دلیل تفاضل گل در جایگاه دوم است را پشت گوش خود حس می‌کنند.

بایرن در 5 بازی آخر خود چهار برد و یک شکست کسب کرده و اشتوتگارت رده پانزدهمی و 19 امتیازی سه شکست و دو برد. در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 21 بار بایرن پیروز بوده و دو بازی مساوی شده است. یک بار هم اشتوتگارت توانسته بایرن را شکست دهد. برای تماشای پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت 13 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا