خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فاینورد و خرونینگن 13 اسفند 1401

پخش زنده فاینورد و خرونینگن 13 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در هفته 24‌ام اردیویسه رویارو خواهند شد.

تیم‌های فاینورد و خرونینگن امشب و از ساعت 22:30 به وقت ایران در هفته 24‌ام لیگ برتر هلند موسوم به اردیویسه در استادیوم فاینورد صدرنشین رویارو خواهند شد. برای تماشای پخش زنده بازی فاینورد و خرونینگن 13 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال فاینورد و خرونینگن 13 اسفند 1401

پخش زنده فاینورد و خرونینگن 13 اسفند 1401

علیرضا و یارانش در فاینورد به تدریج مسیر خود به سمت قهرمانی را باز می‌کنند و جای خوشحالی است که کاپیتان موفق تیم ملی ایران که در برایتون عملکرد ضعیفی داشت، در بازگشت به هلند ضمن اینکه شانس کسب مدال قهرمانی این رقابت‌ها را دارد، به تدریج در حال یافتن جایگاه ثابتی برای خود در ترکیب تیم هلندی است.

فاینورد در حال حاضر با 52 امتیاز صدرنشین لیگ هلند است و در عین حال شانس کسب جام حذفی را هم دارد. آن‌ها امشب میزبان خرونینگن رده هفدهمی و 17 امتیازی هستند و برای حفظ اختلاف حیاتی 3 امتیازی با آژاکس رده‌ دومی، باید پیروز شوند.

فاینورد هر 5 بازی آخر خود را پیروز شده و خرونینگن در 5 بازی آخر خود دو تساوی، دو شکست و تنها یک برد کسب کرده است. در تقابل‌های دو تیم در سالیان گذشته اما فاینورد با 13 برد در برابر تنها 3 برد خرونینگن دست بالا را دارد. 8 بازی هم مساوی شده است. برای تماشای پخش زنده بازی فاینورد و خرونینگن 13 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا