خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ایران و استرالیا 13 اسفند 1401 ؛ فوتبال قهرمانی جوانان آسیا 2023

پخش زنده ایران و استرالیا 13 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در دومین بازی مرحله گروهی به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی فوتبال جوانان ایران و استرالیا، امروز و از ساعت 13:30 به وقت ایران در دومین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا که در ازبکستان در حال برگزاری است به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی ایران و استرالیا 13 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال ایران و استرالیا 13 اسفند 1401

پخش زنده ایران و استرالیا 13 اسفند 1401

تیم ملی جوانان ایران نخستین بازی خود را با یک گل از قطر برد اما استرالیا با نتیجه‌ای مشابه مقابل ویتنام تن به شکست داد. با این اوصاف ایران می‌تواند با برتری برابر استرالیا کار صعود را بسیار ساده کند.

البته ملی پوشان جوان ایران در حالی روز گذشته در چمن منطقه “سمنتچی” از شهر فرغانه ازبکستان تمرین کردند که کیفیت چمن مطلوبی نداشت اما کنفدراسیون فوتبال آسیا طبق برنامه چنین مکانی را برای ملی پوشان در نظر گرفته بود تا میرشاد ماجدی که همچون روزهای گذشته در تمرین بود به این موضوع اعتراض کند.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال هم جلسه فوری با مسئولان برگزار کننده ترتیب داد تا هرچه سریعتر مشکلات این ورزشگاه حل شود.

شاگردان مرفاوی در تمرین دیروز پس از انجام حرکات کششی و کار با توپ تمرینات اختصاصی خود را در دو مبحث دفاع و حمله برگزار کردند. خوشبختانه هیچ یک از بازیکنان دچار مصدومیت نیستند تا تمام آنها با انرژی کامل برای دیدار با استرالیا آماده شوند. دیدار دو تیم ساعت ۱۳:۳۰ شنبه به وقت تهران در ورزشگاه استقلال شهر فرغانه ازبکستان برگزار می شود. برای تماشای پخش زنده بازی ایران و استرالیا 13 اسفند 1401 از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا