خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده تراکتور و پرسپولیس 14 اسفند 1401

پخش زنده تراکتور و پرسپولیس 14 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته 22ام لیگ برتر خلیج فارس رویارو خواهند شد.

تیم‌های تراکتور تبریز و پرسپولیس تهران امروز و از ساعت 16:00 در حساس‌ترین بازی هفته 22 ام لیگ برتر خلیج فارس و در استادیوم یادگار امام تبریز به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی تراکتور و پرسپولیس 14 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال تراکتور و پرسپولیس 14 اسفند 1401

پخش زنده تراکتور و پرسپولیس 14 اسفند 1401

آیا تراکتور می‌تواند به مانند بازی رفت، پرسپولیس را شکست دهد؟ این هدفی است که پاکو خمز و شاگردانش، فردا و در ورزشگاه خانگی خالی از تماشاگرشان، به دنبال رسیدن به آن هستند. حتما خاطرتان هست که در بازی رفت دو تیم و در شرایطی که پرسپولیسی‌ها به هیچ عنوان آمادگی این بازی را نداشتند، تراکتور موفق شد با گل محمد عباس‌زاده میزبانش را شکست دهد و حالا پاکو خمز امیدوار است همانطور که تیم بردیف توانست سه امتیاز را از پرسپولیس بگیرد، او هم فردا بتواند چنین کاری انجام دهد.

البته که پرسپولیس با کلی انگیزه عازم تبریز خواهد شد. شاگردان یحیی به دنبال بازگشت به صدر جدول هستند و به همین دلیل روی امتیازهای این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. گرفتن انتقام بازی دور رفت هم انگیزه دیگر پرسپولیس برای موفقیت در تبریز است و باید دید آیا خمز می‌تواند پرسپولیس را مثل استقلال، در تبریز شکست دهد یا پرسپولیس با دست پر به تهران برخواهد گشت.

در هفته گذشته، تراکتور با نتیجه 1-3 صنعت نفت آبادان را شکست داد و پرسپولیس هم با 3 گل از سد نفت مسجدسلیمان گذشت. در جدول رده‌بندی تراکتور 36امتیازی در رده پنجم قرار دارد و پرسپولیس 42امتیازی تیم دوم جدول است. برای تماشای پخش زنده بازی تراکتور و پرسپولیس 14 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا