خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احمدی نژاد در راه دادگاه به رهبری نامه نوشت!

محمود احمدی نژاد که خود و بخشی از نزدیک‌ترین دولتمردانش در حال طی دادگاه‌های رسیدگی به انواع اتهامات مالی هستند، در نامه‌ی جدیدی به رهبری خواستار برگزاری فوری و آزاد انتخابات ریاست جمهوری و مجلس، برکناری رییس قوه قضاییه و آزادی کسانی شد که از نظر او «منتقدین و معترضین به وضع موجود» هستند.

به گزارش انصاف نیوز، در این نامه که برخی تحلیلگران معتقدند برای انحراف افکار عمومی از پرونده‌های سنگین در حال رسیدگی او و یارانش درباره‌ی دولت هشت ساله است، نوشته «اقدامات عملی و فوری برای اصلاح وضع کشور در جهت خواست و رضایت مردم» ضرورت دارد.

احمدی نژاد که در دو انتخابات سال‌های 84 و 88 مورد حمایت بسیاری از شخصیت‌های اصولگرا و نهادها از جمله آیت الله جنتی بود، در بخشی از این نامه نوشته است: «برگزاری فوری و آزاد انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، البته بدون مهندسی شورای نگهبان و دخالت نهادهای نظامی و امنیتی و آزاد گذاردن مردم برای انتخاب، یک ضرورت فوری است».

وی سپس انتقادهای اخیر خود به قوه قضاییه را که پس از فعال شدن پرونده‌ی عملکرد او و یارانش مطرح شده را تکرار کرده است.

سعید مرتضوی، که سال 88 از مقام دادستانی تهران پس از ماجرای جنایت کهریزک و برخی دیگر از اقداماتش در دستگاه قضایی برکنار شده بود، از سوی احمدی نژاد در دولت دوم او مسوولیت‌هایی گرفته بود. مرتضوی یکی از مدیران احمدی نژاد است که پرونده‌ی در حال رسیدگی دارد.

نامه‌ی احمدی نژاد که در آن خواستار پایان دادن غیرقانونی به دولت روحانی شده است، به سرعت در رسانه‌های مخالف دولت روحانی از جمله بی بی سی و آمدنیوز بازتاب پیدا کرد.

محمد نوری زاد، فعال فرهنگی اصولگرا و از نویسندگان کیهان نیز پس از چرخشی در سال‌های اخیر، نامه‌هایی را خطاب به رهبری منتشر می‌کرد که در ابتدا بازتاب‌های زیادی داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام علیکم :
    اصل سوم قانون اساسی به عنوان میراث گهربارتعالیم قانونی مبین اصل تساوی عامه درمقابل قانون وآقای دکتراحمدی نژاد وعوامل دولت وی نیز باید درمقابل قانون تمکین ونسلت به اتهامات وهرده پاسخگو باشند واصل شخصی بودن جرم ومجازات یک فرآیند بدیهی وازاصول اصلی ولازم الرعایه در آیین دادرسی کیفری واصل ولایت فقیه میز درقانون مرقوم جایگاه والای ولایت فقیه را درابعاد اصلی آن احصاء واختیارتعیین ریاست قوه قضاییه درمحور اختیارات رهبری عزیز ومنصرف از حوزه مداخله اشخاص ودرجه تشخیص ضرورت نصب وعزل مقامات مورد تعیین داخل در حوزه صلاحیت رهبری درحکومت نیز صرفا درمحور تشخیص ایشان که حکم حومتی محسوب می شود تلقی وتمیکن به قانون احترام به ارزش ها درهمه جوامع دموکراتیک ومردم سالار وحتی غیردموکراتیک وقانون به منزله صیانت ازنظم وامنیت عمومی درجامعه وتبعیت ازاوامر رهبری مادامی که احکام حکومتی مورد تایید وتنفیذ معظم له می باشد برای همه اشخاص امری محتوم ولازم الاتباع است وصرف نظر از صحت وسقم موضوع تقریر نامه استنادی مورد بازنشر و قصدورود دربحث ؛ ریاست محترم قوه قضاییه فعلی برمسنددستگاه قضا باامعان درخدمات فعلی قوه قضاییه درابعادمختلف مدیریتی باکارنامه درخشانی روبرو و همسوبامنافع کشور وحکومت مقدس جمهوری اسلامی و ایشان همواره برامر رسیدگی پرونده ها درمحور قانون تکیه واهتمام و فعالیت قوه قضاییه ودرجه استقلال آن وتفکیک قوا درقانون اساسی وتکیه به محور عدالت محوری آن دراصل ۱۵۶ قانون مرقوم مستند ومشهود ولذا حکم حکومتی رهبری عزیزحکمی عام حکومتی برمبنای مصالح عام حکومتی و همه ما وظیفه حمایت ازآن درجهت اهداف ودستاوردهای منظور راداشته وابراز هرگونه مطالب ودرخواست غیرمستدل باید برزوایای حقیقی حاکم حادث تاتکیه به محور شخصی و قاطبه مردم ازشخصیت علمی وعملکرد رییس دستگاه رضایتمند ونباید درخواست ها با تلقین تسری درخواست به عامه جامعه عجین ومواجه واگر چه که فرد ایده آل وجامعه ایده آل ومدینه فاضله به معنای خاص وجودندارد ..وشاید نقایصی موجود باشد ولی این موضوع درهنه دستگاه ها ودرهمه جوامع وجوددارد و نیک مستحضریم که ریاست دستگاه قضا فردی قانونمند وسالم وشاید قانون محوری دستگاه قضا بر ذائقه بعضی خوش نیاید ولی طعم شیرین عدالت دراحکام کثیری ازسوی محاکم موجبات آرامش وامنیت جامعه را مهیا وفراهم وپرتو این امر در آحادامور ومسائل فعلی کشور مشهود واگر چه انتقهد وپیشنهاداشخاص امری ممدوح است ولیکن باید هم سازنده وهم حقیقی وهم برمبنای همان عدالتی باشد که چهره درخشان آن دراصل ۱۵۶ قانون اساسی هویدا ونمایان است وبارقه امید را دردل آحادجامعه بارور تا یاس وناامیدی که دربرابراین امر ممدوح امری مذبوح تلقی شود واین مهم زمانی حاصل می شود که همه ما به تاسی وپیروی ازشریعت انور اسلام نسبت به جایگاه واعمال خویش پاسخگو وبعدبااحراز تمکین به این واقعیت اجتناب ناپذیر؛ مقوله نقد والبته منصفانه را به سایرحوزه ها واشخاص تسری وگسیل داشت …

  2. انصاف مواظب نوع گزارش نویسیت باش، پیچ قلم بسیار شبیه کیهانیها و سناریستهای ۲۰۳۰ است . همگان مموتی را میشناسند همچنین نوریزاد. لازم نیست شگردهای ” نیمه پنهان” بزنی! کسی را افشا می کنند که ساز قبلی رادر نوای جدید مخفی می کند مثل بعضی اصلاحاتچی عسلطلب. وگر نه که باید طومار همه اصلاحطلبان را پیچید .
    مموتی و اصحاب به جرگه مخالفان نظارت استصوابی پیوسته همانچیزی که مرحوم کنی نیز از آن به انتخاب ” شر و شر تر” یاد کرده!!!! همدلی اصلاحاتچیانه خوبه که صدای هیچی در نیاد ،انشالله گربه است!؟
    مموتی از روند کار دستگاه قضایی از همان زاویه اصلاحاتی اعتراض کرده ، اصلاحات ماشین دربستیه؟ اسم حاج سعید میاورید؟ این آقا کجا رشد کرد ؟ دنشجو ارشد حقوق ریس مجتمع قضائی کارکنان دولت ؟ سابقه اش را کامل چسباندید به مموتی؟ انصاف دم خروس میزند بیرون، مخاطب گریز میشوید.

    6
    4
  3. سلام،
    کلامِ حق – از متکلمِ باطل ! اگر قرار به پاسخگویی حقیقی به مطالبات مردم باشد – شرط اول قدم آن است که حضرتعالی و یک دوجین از نزدیکان و وابستگانِ اداری شما را به محکمه بخوانند و از 8 سال فاجعه اقتصادی و تاراج ثروت ملی سئوال کنند !؟ از تبدیل دلار 800 تومان به 3800 تومان توسط شما و یاران شما سئوال کنند ؟ از کسب 800 میلیارد دلار درآمد در طول 8 سال زمامداری شما و چگونگی هزینه کردن آن سئوال کنند ؟ ( 2 سال شهردار بودن شما و مفقود شدن 350 میلیارد تومان- پیش کش ! ) – از غارت صندوقهای بازنشستگی و به تاراج بردن داراییهای تامین اجتماعی، که پس انداز 30 ساله امثال من بود ، توسط مدیر منصوب شما -سعید مرتضوی سئوال کنند ؟ و از صدها فقره تخلف مالی دیگر سئوال کنند ؟ این مطالبه – اولین قدم برای تحقق عدالت در این روزها میباشد ! – تمام جز و ولای شما برای این است که چرا به تخلف بقایی و رحیمی و یکی دوتا دیگه از رفقای شما چسبیده اند ! طشت این قبیل موضع گیریها از طرف شما و امثال شما – مدتها است که از بام فرو افتاده ! در طول 8 سال رئیس دولتی شما – مردم ایران ملیونها نامه به شما دادند ( گونی گونی ) – اگر راست میگوئید، بجای این نامه های سرگشاده! یک نامه در پاسخ آنهمه نامه – به مردم ایران بنویس ! مردم – تمام نامه هایشان را به شما می نوشتند – ولی مخاطب نامه های شما – چه سرگشاده – چه سر به مهر، هیچگاه مردم نبوده اند ! از امور فرهنگی و اخلاقی در دوره شما – رواج دروغ و تهمت در جامعه هم چیزی نگویم بهتر است ! چون اینها، فرعِ دسته گلهایی است که به آب داده اید !

  4. احمدی نژاد درد قدرت دارد نه درد مردم، مانند بقیه مسئولان
    مسئولان شیفتگان و تشنگان قدرتند نه خدمت به مردم
    هر کی با اتوبوس قبیله ای میاد می چاپه و میره بعدم میشه مخالف نظام…
    ما که نفهمیدیم چه خبره تو این مملکت

    5
    2
  5. سلام.
    آقای احمدی نژاد شما عنوان رییس جمهوری که در 2 دوره دارید بابت پشتیبانی رهبری محبوب و مردم ولایتمدار بسیجی و مذهبی بوده که ابنک شما و همفکرانتان با نمک نشناسی اینگونه آب در آسیاب دشمن رهبری و دشمن نظام و دشمن انقلاب می ریزید و گمان باطل دارید که راهتان حق است…. تا دیر نشده توبه کنید و به خیل عظیم مردم ولایتمدار بسیجی و مذهبی با رهبری مقام معظم رهبری برگردید که با یک اشاره رهبری معظم بساط اندک شما و همفکرانتان به حول و قوه الهی جمع خواهد شد.
    تا که دستت می رسد شو کارگر . چون ز دستت رفت خواهی زد به سر.
    با تاسف بسیار از عملکرد و مواضعتان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا