خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«دو اشتباه ظریف» از نظر عباس عبدی

عباس عبدی، تحلیلگر سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشتی تلگرامی با عنوان «دواشتباه ظریف و یک پیشنهاد» نوشت:

«به نظرم اقای ظریف در بیان مساله پولشویی مرتکب دو اشتباه شد. اول این که به عنوان وزیر خارجه وارد سیاست داخلی شد. پیش از این مفصلتر نوشته ام که چرا وزرای خارجه نباید در امور سیاست داخلی وارد شوند. بعلاوه انان با مسائل داخلی هم اشنایی مورد انتظار را ندارند و مرتکب اشتباه می شوند.

دومین خطای وی این بود که وارد موضوعی شد که نمی تواند آن را تا پایان ادامه دهد زیرا منطقی نیست که وزیر خارجه این نکات را بشکافد. طرف مقابل هم متوجه ماجرا شده لذا فشار می اورد که بگو و الّا استیضاح می شوی؟.

پیشنهاد این است که ایشان اطلاعات خود را مکتوب کند و در اختیار مقامات قرار دهد و سپس به هیچ پرسشی در این باره پاسخ ندهد و همه را به ان گزارش ارجاع دهد. اینطوری مسئولیت انتشارش به عهده انان خواهد شد. و یقین بدانیم که هیچگاه منتشر نخواهد شد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ایا امور خارجه ای مانده ؟ ایا پولشویی با fatf ماخذ خارجی نداره؟ ایا پولشویی وجود نداره؟ ایا چون وزیر خارجه هست نباید نگاهی به کارتلهای مواد مخدر و صادرات و واردات قاچاق کالا از مرزها اظهار نظر کنه؟ شاید گاها اقای عبدی خیلی در همه امور مچ میخوابانند که یعنی از ظریف اشتباهی دیدم که بعضا ندیدن . یک دیپلمه با کار معمولی بخاطر خویشاوندی میلیاردها تومان در قبل کار چاق کنی درامد داره . هرچه به حسابهای عده ای نزدیک میشوید باور نمیکنید خودش یا خانمش اگر هزار بار با عمر صدساله بدنیا بیان این موجودی پول به ازای کار در اداره معمولی باشه شما مردم را نمیتوانید گمراه کنید ولی ظریف را شاید چون مردم با چشم میبینند ولی ظریف باید با چشم همه حتی سودجویان غنگل هم ببینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا