خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستگیری‌‌۴۰‌ نفر در پارتی نیشابور و 6 مدل در مشهد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور از دستگیری ۴۰ نفر در دو پارتی شبانه خبر داد.

سید علی‌اکبر حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در نیشابور با اشاره به اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته نیروهای ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور طی هفته گذشته اظهار داشت: طی این مدت دو پارتی با رصد دقیق اطلاعاتی شناسایی و افراد شرکت‌کننده در آن دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در پارتی اول که طبق اطلاعات واصله مشخص شد سرشاخه‌های یکی از شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در سطح شهر نیشابور آن را تدارک دیده‌اند، 14 مرد به همراه هشت زن در یکی از باغات صومعه مورد شناسایی قرار گرفتند که پس از دستگیری مشخص شد همه آن‌ها از مشروبات الکلی استفاده نموده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: کشف سه لیتر مشروبات الکلی باقی‌مانده به همراه مقداری مواد مخدر و هشت دستگاه خودرو از دیگر موارد توقیف‌ شده در این عملیات بود.

حسینی ضمن تذکر به خانواده‌ها برای کنترل دوستان و رفت‌وآمدهای فرزندان خود، خاطرنشان کرد: حکم این افراد هنوز صادر نشده است و با قرار وثیقه آزاد شده‌اند.

وی با اشاره به کشف پارتی دوم تأکید کرد: پارتی 11 مرد به همراه هفت زن در یکی از باغات جاده توریستی باغرود نیشابور مورد شناسایی قرار گرفت که پس از دستگیری دو لیتر مشروبات باقی‌مانده به همراه 6 خودرو و یک دستگاه موتور توقیف شد.

حسینی خاطرنشان کرد: افراد شرکت‌ کننده در این دو پارتی به جرم مصرف مشروبات الکلی و ارتباط نامشروع مورد پیگیری قضایی هستند و احکام آن‌ها به‌زودی صادر خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور با اشاره به دیگر اقدامات سربازان گمنام این ناحیه مقاومت بسیج تصریح کرد: با توجه به رصد اطلاعاتی دقیق مبنی بر فروش گسترده مواد مخدر در یکی از فروشگاه‌های خواربار شهر نیشابور و در منطقه دهنوخالصه در مسیر جاده نیشابور به سبزوار هشت نفر بازداشت و مواد مخدر شامل هروئین، شیشه، تریاک و حشیش به همراه مقدار زیادی سیگار قاچاق کشف و ضبط گردید.

وی با اشاره به دیگر تلاش مخلصانه فرزندان رشید سپاه شهرستان نیشابور بیان داشت: «س.خ» از اراذل‌ و اوباش منطقه 14 معصوم که باعث برهم زدن نظم جامعه شده بود پس از شناسایی و تعقیب و مراقبت طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور افزود: 10 لیتر مشروبات الکلی، هروئین، کراک و شیشه به همراه موتورسیکلت از وی نیز ضبط گردید.

وی در پایان با اشاره به برخورد قاطع اعضای ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور با برهم زنندگان امنیت جامعه در همه قالب‌ها تأکید کرد: با افرادی که باغ‌های خود را در اختیار برگزاری پارتی‌ها می‌گذارند هشدار می‌دهیم با توجه به اینکه باعث ترویج و اشاعه فساد در جامعه می‌شود طبق قانون به شدت برخورد خواهیم کرد و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم امنیت اخلاقی جامعه بازیچه افرادی منفعت‌طلب گردد.

دستگیری 6 نفر به اتهام مدلینگ در مشهد

گردانندگان اصلی شبکه‌های سازمان یافته مدلینگ در دو سطح دستگیر و احضار شدند که در این راستا 6 نفر دستگیر شدند که 3 نفر از آنها مرد و 3 نفر دیگر زن هستند.
جانشین سرپرست دادسرای مشهد گفت: 6 نفر از گردانندگان اصلی شبکه‎های سازمان یافته مدلینگ دستگیر و 17 نفر به دادسرا احضار شدند.

به گزارش میزان، مهدی خدابخشی از برخورد با شبکه‎ها و مروجین مدلینگ خبر داد و گفت: در راستای مقابله با فعالیت غیرقانونی و غیراخلاقی مدیران صفحات مجازی و همچنین مروجان مدلینگ در مشهد که با سوء استفاده از شبکه‏‎های اجتماعی موبایلی به صورت گسترده اقدام به انتشار تصاویر مستهجن و مبتذل در این فضا می‌کنند دستورات قضایی صادر شد.

وی ادامه داد: این شبکه‏‌ها با انتشار تصاویر مستهجن و ترویج فساد و بی بندوباری اقدام به ترویج سبک زندگی غربی می‌کردند و در تلاش برای از بین بردن اصول و ارزش‎‏های مذهبی جامعه بودند که پیگیری این مورد با دستور قضایی از سوی معاونت اطلاعات سپاه در دستور کار قرار گرفت.

قاضی خدابخشی تصریح کرد: گردانندگان اصلی شبکه‌های سازمان یافته مدلینگ در دو سطح دستگیر و احضار شدند که در این راستا 6 نفر دستگیر شدند که 3 نفر از آنها مرد و 3 نفر دیگر زن هستند و در بین آنها عناصر فرقه ضاله بهاییت هم مشاهده می‎شوند.

جانشین سرپرست دادسرای مشهد در پایان خاطرنشان کرد: همچنین 17 نفر احضار شدند و 9 مرکز استودیو و سالن زیبایی پلمب شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اگر کسی در خیابان شرب خمر کرد برید بگیریدش، اما این که کسی در پستوی خونه اش اب مینوشه یا شراب، و چه لباسی میپوشه، و به چه آهنگی گوش میده، و با چه کسانی نشست و برخاست میکنه فقط به اهالی اون خونه مربوطه. اقایان بهتر بود به جای دخالت بی جا در زندگی خصوصی مردم وقت و انرژی خود رو صرف دستگیری متعرضان به جان و مال مردم میکردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا