خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اقدام عجیب رسانه نزدیک به زاکانی درباره روزنامه هم‌میهن

سرویس سیاسی، انصاف نیوز: پایگاه خبری جهان‌نیوز، نزدیک به علی‌رضا زاکانی، شهردار فعلی تهران، در اقدامی عجیب خواستار برخورد قوه قضائیه با روزنامه هم‌میهن شد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، این پایگاه خبری در مطلبی با تیتر «قوه قضائیه با هم‌میهن برخورد کند +عکس» ضمن انتشار تصویری از صفحه اول روزنامه هم‌میهن در روز سه‌شنبه (۱۶ اسفند ۰۱) نوشت:

«صفحه اول امروز روزنامه هم‌میهن به مدیریت کرباسچی که با عکس غیررسمی از رهبر انقلاب همراه با تیتر “جنایت بزرگ” که در واکنش به مسمومیت سریالی دانش‌آموزان منتشر شده، قطعا مغرضانه و توهین آمیز است.»

جهان‌نیوز توضیح بیشتری نداده که چگونه از صفحه اول هم‌میهن برداشت توهین و غرض‌ورزی داشته و چرا از قوه قضائیه خواستار برخورد با همکارانش در این روزنامه شده است.

لازم به یادآوری‌ست رسانه‌ها به صورت عرفی تصاویر رویدادهای مرتبط با رهبری نظام را از پایگاه اطلاع‌رسانی https://khamenei.ir  دریافت می‌کنند.

گفتنی است سرمقاله امروز هم‌میهن هم به موضوع مسمومیت دانش آموزان اختصاص دارد. در این نوشته آمده است: «چرا باید یک مسئله به نسبت عادی که رسیدگی به آن در سه ماه پیش به عهده مدیران استان قم بوده، چنان بد مدیریت شود که پس از سه ماه به یک بحران سراسری تبدیل گردد و سپس رئیس‌جمهور، وزیرکشور را مسئول پیگیری کند، باز هم به نتیجه نرسد، تا در نهایت رهبری نظام وارد ماجرا شوند؟ در حقیقت بیش از هر مسئله دیگری این ضعف مدیریتی است که گریبان کشور را گرفته است. موضوعی که می‌توانست به سادگی رسیدگی گردد و بدون هرگونه مشکلی به مردم اطمینان داده شود که رسیدگی خواهد شد و عوامل اصلی آن شناسایی می‌شوند، در عوض این کارها، با نفی اهمیت اتفاقات و حتی تکذیب چندباره ماجرا، آن را تبدیل به زخمی کردند که کم‌کم ناسور شد، به‌طوری‌که در دو هفته اخیر مدیریت آن از دست خارج شد و تبدیل به یکی از مهمترین مسائل سال‌های اخیر شد، به‌طوری‌که بدون تردید ابعاد آن از ماجرای اعتراضات پائیز فراتر رفته است، زیرا هر خانواده‌ای در ایران مستقیم یا حداکثر با یک واسطه یکی از فرزندان‌شان درگیر مدرسه هستند و همگان دغدغه سلامت فرزندان خود را دارند.»
نویسنده با اشاره به فقدان قدرت اقناع‌کنندگی و ضعف پاسخگویی نهادهای دولت یا مرتبط با امنیت جامعه، تلاش رسانه های حکومت برای لاپوشانی ماجرا را سبب تشدید بی اعتمادی و بدبینی مردم به رسانه ها دانسته و در پایان آورده است: «اکنون بیش از سه ماه گذشته و زخم این ماجرا تا حدی ناسور شده است، ولی راه‌حل دارد. دستورات صریح مقام رهبری در این زمینه راهگشاست، ولی نمی‌توان براساس روش‌های گذشته عمل کرد، چون روش‌های گذشته منجر به وضعیت فعلی شده است. راه‌حل در شفافیت و پاسخگویی رسمی و حضور رسانه‌‌ها و خبرنگاران در تهیه گزارش و گفت‌وگو با همه افراد و نهادهای مرتبط است، بدون رعایت چنین شرایطی هیچ مشکلی حل نخواهد شد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. شده اید مثل کاسبکاران سودجو. شما نا سلامتی رسانه هستید مثلا. نیازی به دورقاب چینان نیست. متاسفانه خیلی عقب افتاده هستید و چاپلوس.

    1
    2
  2. من تحلیلهای اتصاف نیوز را میخوانم بنظرم بیطرفانه ومنصفانه است ‘ اولا دررابطه با بازکردن مطالب بامشکل مواجهم چون تقریبا هرساعتی که بخواهی وارد سایت شوی گاهی اوقات اینقدر انتظار طول میکشه که ناچارا باید خارج شد اگر راه حلی از نظر فنی وجود دارد پیگیری فرمایید چون سایتهای خبرگزاریهای دولتی ونیمه دولتی ایکی ثانیه بازمیشن ولی نوبت بانصاف نیوز که میرسه دسترسی بسیار مشکله ‘ دوم دولتی بفکر ارامش مردمشه که ازرای مردم برخاسته باشه دولت اقای رییسی باتمام ناکارامدی خیالش راحته تازمانیکه هیچ اراده ای از خود نداشته باشد ومجری اوامر باشد مثل دوردوم احمدینژاد حتما ۴سال بعدی خواهد ماند وحتی ممکنه قانونی تصویب کنند تا۲۰سال هم رییس جمهوری اقای رییسی ادامه داشته باشد !!

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا