خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده تاتنهام و میلان 17 اسفند 1401

پخش زنده تاتنهام و میلان 17 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی امشب رویارو خواهند شد.

تیم‌های تاتنهام و میلان امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران و در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم هاتسپر به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی تاتنهام و میلان 17 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال تاتنهام و میلان 17 اسفند 1401

پخش زنده تاتنهام و میلان 17 اسفند 1401

تاتنهام آنتونیو کونته که این فصل در لیگ داخلی انگلیس هم فرم خیلی ایده‌آلی ندارد، امشب در استادیوم خانگی خود میزبان قهرمان فصل گذشته سری آ است، آن هم در شرایطی که بازی رفت در سن سیرو را با یک گل واگذار کرده و امشب برای صعود به مرحله بعد چاره‌ای جز پیروزی ندارد. چیزی که البته کونته بارها آنرا با یوونتوس تجربه کرده اما با تاتنهام باید دید چه می‌کند!

تاتنهام در حال حاضر با 45 امتیاز در رده چهارم لیگ جزیره است اما در صورتی که لیورپول بازی عقب افتاده خود را پیروز شود به رده پنجم می‌لغزد. میلان هم با 47 امتیاز در رده پنجم سری آ است.

تاتنهام در 5 بازی آخر خود سه شکست و دو برد کسب کرده و میلان و چهار برد و تنها یک شکست. در 5 تقابل دو تیم پیش از این، یک بار میلان پیروز بوده و سه بار تاتنهام. یک بازی هم مساوی شده است. برای تماشای پخش زنده بازی تاتنهام و میلان 17 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا