خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ضرب و جرح محیط بان گیلانی در لنگرود

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه مجید شیرزاد، محیط بان لنگرودی در مقابله با متخلفان صید و شکار به شدت مجروح شد، گفت: ضارب شناسایی و بازداشت شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی محیط زیست گیلان، حمزه عشوری، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان از ضرب و جرح محیط بان گیلانی خبر داد و اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود در راستای جلوگیری از تخلفات صید غیر مجاز ماهیان مهاجر در رودخانه لنگرود از جمله رودخان و شلمانرود در محدوده سد لاستیکی گالشکلام و سد لاستیکی رادارکومه اقدام به جمع آوری تورها و قلاب های ماهیگیری غیرمجاز کردند.

وی افزود: در این بین دو متخلف با سلاح سرد به ماموران یگان حفاظت این اداره حمله ور شده و جراحاتی بر سر مجید شیرزاد وارد کرده که باعث مصدومیت شدید وی شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان تصریح کرد: ضارب قبل از ورود تیم دوم اجرایی به محل حادثه که در جهت مقابل رودخانه بودند، محل را به اتفاق فرد دیگری که همراه وی بود ترک کرد.

عشوری از شناسایی ضارب و بازداشت وی خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به جراحت وارده مراتب پس از هماهنگی با مراجع قضایی به اطلاع مسئولان ذیربط رسید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا