خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهترین دانشگاه های اسپانیا را بشناسید

رپورتاژ آگهی

اسپانیا یکی از کشورهای بی نظیری است که شرایط آب و هوایی بسیار مناسبی دارد و می توانید از طبیعت عالی آن لذت ببرید. این کشور شهرهای توریستی بسیار زیبایی دارد که از لحاظ فرهنگ نیز دارای مردمان خوبی است. خرید ملک در اسپانیا ، تحصیل و کار برای ایرانیان بسیار جذاب است. اما در این جا قصد داریم درباره دانشگاه های اسپانیا و شرایط و مزایای تحصیل در آن ها صحبت کنیم.

دانشگاه های این کشور جزو بی نظیرترین مراکز آموزشی در سرتاسر جهان هستند و در بین رتبه های برتر بین المللی قرار می گیرند. نزدیک به ۱۰ تا از دانشگاه هایی این کشور جزو دانشگاه های برتر جهان هستند. معمولا معتبرترین این موسسات در دو شهر بزرگ اسپانیا شامل مادرید (پایتخت) و بارسلونا (قدرت اقتصادی) قرار دارند. این دو شهر در واقع قلب کشور اسپانیا به شمار می روند.

تمامی دانشجویان این دانشگاه ها از تحصیل خود لذت می برند و معمولا جزو افراد بسیار موفق جهان می باشند. چرا که کیفیت تحصیل در این موسسات فوق العاده عالی است و بهترین خدمات از طریق آن ها ارائه می شود.

بی شک دانشجویان زیادی خواهان تحصیل در خارج از کشور هستند و تحصیل در دانشگاه های اسپانیا بهترین فرصت فوق العاده برای آن ها خواهد بود. شما می توانید در یکی ار زیباترین مناطق جهان و عالی رتبه ترین دانشگاه های آن به پیشرفت قابل چشمگیری دست پیدا کنید. اما برای شروع بهترین راه یادگیری زبان اسپانیایی است.

همانگونه که مستحضرید، پس از زبان انگلیسی زمان اسپانیایی دومین زبان رایج جهان است و اولین فاکتور شما جهت ادامه تحصیل در این دانشگاه به شمار می رود.

با تحصیل در اسپانیا بیشتر آشنا شوید؟

قطعا می دانید که اعتبار مدرک تحصیلی در موفقیت شما چقدر سهیم است و به همین خاطر بسیاری از دانشجویان قصد ادامه تحصیل در مراکز معتبر جهانی دارند. دانشگاه های اسپانیا، جزو موسساتی هستند که ساله پذیرای هزاران دانشجو از سرتاسر جهان می باشند. این دانشگاه ها سیستم آموزشی بسیار خاصی دارند و همین خاص بودن مزیت، عامل اصلی موفقیت آن ها شده است.

این مراکز و موسسات سخنرانی های سنتی را با کار تحقیقاتی و سمینارهای خود ترکیب خواهند کرد و دانشجویان به راحتی می توانند بحث های دوستانه ای را در یک گروه پر تلاش داشته باشند. این موضوع باعث می شود تا دانشجو وارد موضوعات چالش برانگیز شود و موضوعاتی را که ذهنش را در بر گرفته به راحتی به چالش بکشد.

شاید در بسیاری از دانشگاه ها اساتید بر اساس یک برنامه منعطف پیش می روند اما تمامی این سخنرانی ها و سمینارها با برنامه زمانی و هدف مشخص تعیین می شوند. تمامی آزمون و امتحان های شما ممکن است در قالب امتحان کتبی یا شفاهی باشد و دقیقا آن چیزی را از شما می خواهند که جزو موضوعات چالش برانگیز شما بوده و ساعات ها درباره آن ذهن خود را به چالش کشیده اید.  این دانشگاه ها بیشتر در زمینه هایی نظیر ارائه علوم کامپیوتر، مهندسی یا علوم طبیعی مدارک زیادی فعالیت دارند.

در این کشور می توان در بیش از 70 دانشگاه ثبت نام کرد و همگی دارای سابقه بسیار درخشانی هستند و آینده خوبی را برای شما رقم خواهند زد. این دانشگاه ها در رتبه بندی دانشگاه های بین المللی حضور دارند که برخی از معتبرترین موسسات در شهرهایی چون مادرید، بارسلونا، ماربلا، والنسیا و آلیکانته قرار دارند.

بیشتر بخوانید : شرایط و مراحل خرید آپارتمان در استانبول

بهترین دانشگاه های اسپانیا

اسپانیا به عنوان یکی از مراکز مهم و معتبری شناخته می شود که مقصد دانشجویان خبره و ماهر زیادی از سرتاسر جهان است.

برخی از برترین دانشگاه های اسپانیا عبارتند از:

• دانشگاه لا سالل در بارسلونا:

قسمتی از محوطه این موسسه بخشی از انجمن بین المللی دانشگاه های لیسال (IALU) است. اعضای هیئت علمی این دانشگاه از بهترین اساتید خبره هستند و این دانشگاه بر این باور است که در جامعه، افراد باید در وهله اول قرار بگیرند.

• دانشگاه بین المللی شیلر، مادرید:

وظیفه این دانشگاه، تربیت دانش آموزان به صورت حرفه ای و شخصی است تا موقعیت های رهبری آینده در محیط های جهانی را بهتر بشناسند.

• دانشگاه بین المللی شیلر:

این دانشگاه نیز برنامه های کارشناسی معتبری در زمینه روابط بین الملل، دیپلماسی، مدیریت بازرگانی و یک برنامه MBA ارائه می دهد. اما این برنامه ها همگی به زبان انگلیسی تدریس شده و در تمام طول سال تیز پذیرش دارد.

• دانشگاه سافولک، مادرید:

این دانشگاه که در ابتدا به عنوان یک دانشکده حقوق تاسیس شده بود هم اکنون در بوستون و ماساچوست دارای سه پردیس بین المللی است. برنامه های ارائه شده این مرکز خصوصی شامل تاریخ هنر، علوم کامپیوتر، انگلیسی، دولت، تجارت، ارتباطات، تاریخ، علم، جامعه شناسی و اسپانیایی می باشد.

• دانشگاه اروپایی مادرید:

این دانشگاه در 1995 تأسیس شده و یک دانشگاه خصوصی و جزو بهترین دانشگاه های اسپانیا به شمار می رود. این موسسه دو پردیس در مادرید ، یک پردیس در Villaviciosa de Odón و یک پردیس نیز در Alcobendas دارد.

در این دانشگاه امکان کسب مدرک دوگانه در دانشگاه های سراسر جهان وجود دارد.

مزایای تحصیل در دانشگاه های اسپانیا

همه ما شهرت و آوازه دانشگاه های اسپانیا را شنیده ایم و می دانیم که جزو برترین موسسات آموزشی جهان به شمار می روند. جدا از شرایط آب و هوایی عالی و منظره های بی نظیر بسیار که شما را به خود جذب می کند، سیستم آموزشی این موسسات خاص هستند. تصور کنید که در یک محیطی کاملا آرام، بی نظیر، بکر با کلی هیجان مشغول به تحصیل هستید، آیا این شرایط در روحیه شما تاثیرات مثبتی نخواهد گذاشت؟

این دانشگاه های برتر سالانه هزاران دانشجوی خارجی را پذیرش می کنند تا آن ها را در زمینه های مورد انتخاب دانشجو متخصص و توانمند سازد. در واقع می توان گفت خروجی های این موسسات تماما افراد موفقی هستند و آینده ای روشن دارند. تحصیل در این دانشگاه ها یک شانس طلایی جهت تقویت مهارت های لازمه به منظور توانمند و متخصص شدن است. اما دلایل مهمی هستند که ما را قانع می کنند، چرا تحصیل در دانشگاه های اسپانیا ارزشمند است؟

• میزان پرداخت شهریه در دانشگاه های اسپانیا بر خلاف بسیاری از دانشگاه های برتر جهان، بسیار مقرون بصرفه است. یکی از ملاک های مهم ادامه تحصیل دانشجویان در برخی از موسسات قطعا همین هزینه اقتصادی خواهد بود؛ اما دانشجویان غیر اتحادیه اروپا/EEA مانند شهروندان اتحادیه اروپا/EEA همیشه هم ملزم به پرداخت شهریه پایین نخواهند بود.

• دانشگاه های این کشور همگی دارای رتبه های برتر در میان هزاران دانشگاه جهان هستند. زیرا اسپانیا قطب اقتصاد و تجارت، مکانی حمایتی برای کارآفرینان موفق است.

• قطعا طبیعت و شرایط آب و هوایی یکی از پارامترهایی است که توجه بسیاری از دانشجویان خارجی را به خود جلب می کند. اگرچه شرایط آب و هوایی و درجه حرارت آن از یک منطقه به منطقه دیگر متفاوت است اما دلپذیر ترین شرایط را برای لذت بردن از زندگی دارد.

• شما می توانید در کنار تحصیل، طبیعت شگفت انگیز و مناطق زیبای شهرهای مختلف اسپانیا را کشف کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید. از طرفی سبک زندگی در این مناطق آرام و لذت بخش است.

• از طرفی یادگیری بهتر زبان اسپانیایی که دومین زبان رایج جهان به شمار می رود، یک دارایی بزرگ برای شما فردی که قصد صعود قله های موفقیت را دارید، محسوب می شود.

اینوسپات بزرگترین مرجع سرمایه گذاری خارجی ارائه دهنده خدمات خرید ملک و سرمایه گذاری در کشورهای ترکیه، اسپانیا، کانادا، پرتغال و … 021-22012918

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ممنون از مطلب خوبتون من قصد تحصیل در دانشگاه های اسپانیا رو داشتم میخواستم در رابطه باهزینه ها بیشتر اطلاعات کسب کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا