خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فاینورد و شاختار دونتسک 18 اسفند 1401

پخش زنده فاینورد و شاختار دونتسک 18 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در یک هشتم نهایی لیگ اروپا رویارو می‌شوند.

تیم‌های فاینورد و شاختار دونتسک، امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران و در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی فاینورد و شاختار دونتسک 18 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال فاینورد و شاختار دونتسک 18 اسفند 1401

پخش زنده فاینورد و شاختار دونتسک 18 اسفند 1401

فاینورد با علیرضا جهانبخش، دومین تیمی است که با یکی از لژیونرهای ایرانی در لیگ اروپا حضور دارد. یاران جهانبخش که امسال مقتدرانه در صدر جدول هلند قرار دارند، علاوه بر قهرمانی هلند به کسب بهترین نتیجه در لیگ اروپا هم می‌اندیشند که البته کار دشواری است.

رقیب امروز آن‌ها، شاختار یکی از بهترین تیم‌های اوکراین است که همیشه در رقابت‌های اروپایی خوش درخشیده است. فاینورد اما مسلما فرم بهتری دارد. فاینورد هر 5 بازی آخرش را پیروز شده و شاختار در 5 بازی آخر سه برد، یک تساوی و یک شکست کسب کرده است. دو تیم پیش از این در سال 2017 و در دور گروهی چمپیونزلیگ به مصاف هم رفته بودند که هر دو بازی را در آن سال شاختار پیروز شد. برای تماشای پخش زنده بازی فاینورد و شاختار دونتسک 18 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا