خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تماس افراد ناشناس برای لغو سفر مجید انصاری به کاشان

یک منبع آگاه از تماس افراد ناشناس با دفتر حجت الاسلام و المسلمین «مجید انصاری» برای لغو سخنرانی او در مراسم «جمعه نشلجی ها» خبر داد.

بر اساس برنامه اعلام شده، مجید انصاری، «جمعه نشلجی ها» در مشهد اردهال سخنرانی می کند. او پس از درخواست مسوول ستاد برگزاری این مراسم از فرماندار کاشان، با دعوت رسمی فرمانداری به این مراسم می آید.

به گزارش انصاف نیوز، این منبع آگاه به سایت محلی «مشکات آنلاین» گفت پس از تماس این افراد با دفتر معاون رئیس جمهور، نماینده فرماندار کاشان با آیت الله نمازی امام جمعه شهرستان کاشان دیدار کرده است. امام جمعه کاشان پس از شنیدن سخنان نماینده فرماندار، گفته حضور معاون حقوقی رئیس جمهور تدبیر شود.

آیین سنتی مذهبی «جمعه نشلجی ها» همزمان با هفتمین روز از سالروز شهادت حضرت سلطانعلی بن امام محمدباقر (ع) در سومین جمعه از ماه مهر هرسال  در مشهد اردهال کاشان برگزار می شود.

انصاری به عنوان یک روحانی، با سابقه انقلابی برای سخنرانی انتخاب شده است. پیش از این فرماندار کاشان در نشست مطبوعاتی خود از حضور مجید انصاری در این مراسم خبر داده بود.

انصاری از سال ۸۰ تا کنون با حکم رهبری به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در آمده است. او سابقه عضویت همزمان در سه نهاد مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام را دارد. انصاری در سال آخر ریاست‌جمهوری رئیس دولت اصلاحات به‌عنوان معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ایران در هیئت دولت نیز حضور داشت. او اولین رئیس سازمان زندان‌های جمهوری اسلامی از سال ۱۳۶۵ تا ۱۳۶۶ بوده است.

با آغاز کار دولت یازدهم، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، طی حکمی مجید انصاری را به معاونت پارلمانی ریاست جمهوری برگزید. او در ۲۲ تیر ۱۳۹۵ به عنوان معاون حقوقی ریاست جمهوری منصوب و حسینعلی امیری در معاونت پارلمانی جایگزین وی شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا