خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احمد خاتمی:حرفم درباره سخنان رئیس جمهور را «رندانه» ضبط و «قاچاقی»، منتقل و منتشر کرده‌اند

ایرنا نوشت: عضو فقهای شورای نگهبان در پی انتشار مطلبی از وی مبنی بر اینکه نظری به عنوان نظر رئیس‌جمهور درباره کیفیت بکارگیری کارگران شرکتی بیان شده بود، با انتشار متنی تاکید کرد: طبق قانون اساسی، طرح‌های مجلس باید با ذکر منابع مالی باشد .

آیت الله سید احمد خاتمی در این متن که شنبه شب انتشار یافته، تصریح کرد: از خبرگزاری‌ها انتظار می‌رود که حرفی را که کسی رندانه و بر خلاف اخلاق، ضبط و منتشر کرده است، نشر ندهند و اینکه حرف کسی را قاچاقی منتقل کنند، خلاف اصول اخلاقی است.

عضو فقهای شورای نگهبان افزود: بنده مصاحبه‌ای نکرده‌ام و در بیان سؤال شخصی که به صورت خصوصی مطلبی پرسید، پاسخ دادم و آنچه در مطلب خصوصی گفته‌ام، تأکید بر قانون‌مداری است که هم مجلس و هم شورای نگهبان باید بر اساس آن عمل کنند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: اصل ۷۵ قانون اساسی را مطالعه کنند که می‌گوید طرح‌های مجلس باید با ذکر منبع مالی باشد و این اصل قانونی است که هم مجلس و هم شورای نگهبان باید بر اساس آن عمل کنند. تردیدی ندارم که جناب رئیس‌جمهور به فکر همگان بویژه کارگران هستند.

وی تصریح کرد: قانون‌گذاری فرآیندی سه جانبه بین مجلس، شورای نگهبان و دولت است و تصمیمی جمعی است و ناظر به اشخاص و مقامات نخواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. آقای خاتمی، آیا این گفته شما”از خبرگزاری‌ها انتظار می‌رود که حرفی را که کسی رندانه و بر خلاف اخلاق، ضبط و منتشر کرده است، نشر ندهند و اینکه حرف کسی را قاچاقی منتقل کنند، خلاف اصول اخلاقی است.” در مورد همه صدق می کند، یا فقط شامل شما می شود؟ ممنون میشوم پاسخ دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا