خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده تراکتور و مس رفسنجان 20 اسفند 1401

پخش زنده تراکتور و مس رفسنجان 20 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته بیست و سوم لیگ رویارو خواهند شد.

تیم‌های مس رفسنجان و تراکتور تبریز، امروز و از ساعت 15:00 در یکی از مهمترین بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر و آخرین هفته لیگ در سال 1401، در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان 20 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال تراکتور و مس رفسنجان 20 اسفند 1401

پخش زنده تراکتور و مس رفسنجان 20 اسفند 1401

آیا تراکتور می‌تواند مانع چهارمین برد متوالی مس رفسنجان شود؟ تراکتور که هفته گذشته و بعد از مدتی طولانی، باخت خانگی را تجربه کرد، در شرایطی از مس رفسنجان میزبانی می‌کند که پاکو خمز و شاگردانش به دنبال جبران باخت به پرسپولیس در بازی فردا هستند تا شانس رسیدن به رده چهارم جدول را داشته باشد.

البته که مس هم انگیزه‌های زیادی برای این بازی دارد و امیدوار است چهارمین برد متوالی‌اش را فردا دشت کند. اتفاقی که اگر رخ دهد، مس تا قبل از بازی گل گهر، می‌تواند تا رده چهارم جدول بالا بیاید.

هفته گذشته، تراکتور با نتیجه 2-3 به پرسپولیس باخت و مس رفسنجان با 4 گل از سد صنعت نفت گذشت. در جدول رده‌بندی تراکتور 36 امتیازی در رده پنجم قرار دارد و مس 34 امتیازی، تیم ششم جدول است. برای تماشای پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان 20 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا