خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ناپولی و آتالانتا 20 اسفند 1401

پخش زنده ناپولی و آتالانتا 20 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته 26ام سری آ به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ناپولی و آتالانتا امشب و از ساعت 20:30 به وقت ایران در چارچوب هفته 26ام سری آ و در استادیوم دیگو آرماندو مارادونا به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی ناپولی و آتالانتا 20 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال ناپولی و آتالانتا 20 اسفند 1401

پخش زنده ناپولی و آتالانتا 20 اسفند 1401

ناپولی 65 امتیازی و صدرنشین که احتمالا از آغاز رقابت‌های 5 لیگ معتبر اروپایی در سال جاری، مقتدرترین صدرنشین لیگ‌ها بوده است، همچنان یکه‌تازی می‌کند و شکست برابر لاتزیو در خانه هم بعید است خللی در روندش پدید آورد. آن‌ها امشب میزبان یکی از تیم‌های باکیفیت دو فصل گذشته سری آ، یعنی آتالانتای 42 امتیازی و رده ششمی گاسپرینی هستند.

ناپولی در 5 بازی آخر خود در همه رقابت‌ها چهار برد و یک شکست کسب کرده و تنها 1 گل در همان شکست برابر لاتزیو دریافت کرده است. آتالانتا اما از وضعیت ایده‌آل فصل پیش کمی به دور است و در 5 بازی آخر، سه برد، یک شکست و یک تساوی کسب کرده است.

نکته جالب اینکه در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، این آتالانتا است که با 12 برد برابر 11 برد ناپولی دست بالا را دارد. 5 بازی هم مساوی شده است. حتی در 5 تقابل آخر دو تیم، آتالانتا 3 بار پیروز شده و ناپولی دوبار! اما آیا امشب سومین شکست فصل ناپلی‌ها رقم می‌خورد؟ برای تماشای پخش زنده بازی ناپولی و آتالانتا 20 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا