خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پرسپولیس و سپاهان 20 اسفند 1401

پخش زنده پرسپولیس و سپاهان 20 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم در مهمترین بازی هفته بیست و سوم رویارو می‌شوند.

تیم‌های پرسپولیس و سپاهان، امروز و از ساعت 16:45 در ورزشگاه آزادی تهران و در مهمترین و تعیین‌کننده‌ترین دیدار هفته بیست و سوم لیگ و شاید تمام لیگ به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان 20 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پرسپولیس و سپاهان 20 اسفند 1401

پخش زنده پرسپولیس و سپاهان 20 اسفند 1401

پرسپولیس در بازی با سپاهان به دنبال دومین برد متوالی مقابل حریفش و رسیدن به صدر جدول است. این دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که پرسپولیس بعد از برتری پرگل مقابل شاگردان مورایس در اصفهان که منجر به حذف سپاهان از جام حذفی شد، حالا به دنبال تحمیل دومین شکست به این تیم است تا بتواند صدر جدول را از این تیم پس بگیرد و عیدی بزرگی به هوادارانش بدهد.

آنطرف میدان، ژوزه مورایس هم برای این بازی انگیزه‌های خاص خودش را دارد و جدا از اینکه با هدف گرفتن انتقام شکست در جام حذفی به ورزشگاه آزادی می‌آید، امیدوار است همانطور که توانست سه امتیاز بازی با استقلال را از این ورزشگاه بگیرد، این بار هم با دست پر به اصفهان برگردد.

تساوی احتمالی در این بازی، نه به سود پرسپولیس است نه سپاهان چون اگر این اتفاق رخ دهد و استقلال هم بتواند فولاد را در اهواز شکست دهد، آن وقت حساسیت در بالای جدول، بیشتر از قبل خواهد شد.

هفته گذشته، پرسپولیس با نتیجه 2-3 تراکتور را شکست داد و سپاهان با نتیجه 1-3 از سد هوادار گذشت. در جدول، پرسپولیس 45 امتیازی تیم دوم جدول است و سپاهان 46 امتیازی در صدر جدول قرار دارد. برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان 20 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا