خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بارسلونا و بیلبائو 21 اسفند 1401

پخش زنده بارسلونا و بیلبائو 21 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب و در هفته 25ام لالیگا رویارو می‌شوند.

تیم‌های بارسلونا و اتلتیکو بیلبائو امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران در چارچوب مهمترین بازی هفته 25ام لالیگا و در ورزشگاه سن مامس به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و بیلبائو 21 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بارسلونا و بیلبائو 21 اسفند 1401

پخش زنده بارسلونا و بیلبائو 21 اسفند 1401

تقابل ارنستو والورده با تیمی که زمانی قبل از بحران‌های سالیان اخیر سرمربی آن بود می‌تواند جذاب باشد. خصوصا که والورده با متر و معیار آنچه بعدها بر سر بارسا آمد، نتایج خوبی با این تیم کسب کرد اما همواره مورد انتقاد قرار می‌گرفت. حالا اما وضع بارسا با ژاوی دگرگون شده و آبی‌اناری‌ها با وجود حذفی متوالی از لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا، جدی‌ترین مدعی قهرمانی در لالیگا هستند و شکست‌ها و امتیاز از دست دادن‌های متوالی رئال این امر را ساده‌تر هم کرده است.

بیلبائوی رده نهمی و 33 امتیازی والورده اما تیم کمی نیست ولی در 5 بازی آخر با 3 شکست، یک تساوی و یک برد فرم خوبی نداشته است. بارسا هم البته در 5 بازی آخر سه برد و دو شکست داشته اما طبعا وضع بهتری نسبت به میزبان بازی امشب دارد.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان گذشته، 24 بار بارسا پیروز بوده و 7 بار بیلبائو، 8 بازی هم مساوی شده است. در 5 تقابل آخر دو تیم نکته جالب توجه، سه پیروزی 4 بر 0 بارسا بر بیلبائو، یک تساوی و یک شکست بارسا است. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و بیلبائو 21 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا