خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده السد و الدحیل 21 اسفند 1401

پخش زنده السد و الدحیل 21 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم در حساس‌ترین بازی هفته دهم لیگ ستارگان قطر رویارو می‌شوند.

تیم‌های السد و الدحیل، امشب و از ساعت 20:15 به وقت ایران و در مهمترین بازی هفته دهم لیگ ستارگان قطر در شرایطی به مصاف هم می‌روند که دو تیم وضعیت متفاوتی دارند. برای تماشای پخش زنده بازی السد و الدحیل 21 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال السد و الدحیل 21 اسفند 1401

پخش زنده السد و الدحیل 21 اسفند 1401

در سالیان گذشته و در واقع در دوران مربیگری ژاوی هرناندز در قطر عادت کرده بودیم که السد را در صدر جدول قطر و الدحیل را همواره در جایگاه دوم ببینیم. این وضعیت چند سال تکرار شد و الدحیل همواره شاهد قهرمانی السدی‌ها بود. اما حالا وضع دگرگونه شده است. الدحیل میهمان در بازی امشب با 35 امتیاز در جایگاه نخست جدول است و السد با 28 امتیاز پایین‌تر از العربی در جایگاه سوم جای گرفته است! السد مشخصا با رفتن ژاوی موقعیت برتر خود را در قطر از دست داده است.

دو تیم در 5 بازی آخر خود فرم مشابهی داشته‌اند. 4 برد و 1 شکست. الدحیل در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 7 بر 0 برابر الهلال تحقیر شد و السد برابر الاهلی با نتیجه 2 بر 1 باخته است.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 5 بار السد پیروز شده و 2 بار الدحیل. 5 بازی هم مساوی شده است. برای تماشای پخش زنده بازی السد و الدحیل 21 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا