خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پورتو و اینتر 23 اسفند 1401

پخش زنده پورتو و اینتر 23 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان رویارو می‌شوند.

تیم‌های پورتو پرتغال و اینتر میلان امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در استادیوم دراگائو پرتغال به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی پورتو و اینتر 23 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پورتو و اینتر 23 اسفند 1401

پخش زنده پورتو و اینتر 23 اسفند 1401

پورتو در شرایطی امشب میزبان اینتر است که در بازی رفت با وجود نمایش کم نقض خود و تلاش ستودنی‌اش برای کسب تساوی بدون گل، نهایتا همه چیز را به گل دقیقه 86 لوکاکو باخت تا حالا در آستانه حذف از لیگ قهرمانان باشد. پورتو این فصل در لیگ قهرمانان و لیگ داخلی بسیار درخشان ظاهر شده و حتی در دور گروهی لیگ قهرمانان مانند بنفیکا به عنوان صدرنشین از گروه صعود کرد اما اینتر رقیب سختی است؛ همچنان که در لیگ پرتغال سفید و آبی‌ها با قوی‌ترین بنفیکای چندسال اخیر رو به رو هستند.

گفتنی است مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو نیز در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته است هرچند که کمی با روزهای اوج خود در پورتو فاصله دارد و باید دید می‌تواند تیمش را به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان ببرد یا خیر.

اینتر 50 امتیازی سیمونه اینزاگی که در رده دوم سری آ در تعقیب ناپولی 68 امتیازی و دست نایافتنی است، در 5 بازی آخر خود سه برد و دو شکست کسب کرده و پورتو که تقریبا در لیگ پرتغال وضعیتی مشابه با اینتر دارد و در تعقیب بنفیکای دست نیافتنی است، دقیقا در 5 بازی آخرش سه برد و دو شکست کسب کرده است. برای تماشای پخش زنده بازی پورتو و اینتر 23 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

پخش زنده پورتو و اینتر 23 اسفند 1401
پخش زنده پورتو و اینتر 23 اسفند 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا